Tråd: Bergen

Viser resultatene 1 til 4 av 4

Svar på tråd
    Rudolf
    Gjest Chat med meg

Standard Bergen

Vil du ikke se annonser? Logg inn!
    Har sikkert vært tatt opp tidligere, men spør her for å friske opp litt også:
    Hvor i Bergen kan man treffe cuckoldpar/hotwife's?
    Ble medlem Dec 2017
    Bosted Bergen
    Alder 24
    Innlegg 1
    Liker 4
    Takket 0 ganger i 0 innlegg

Standard

De sagnomsuste ryktene som svirrer her inne skal ha det til at Privaten "is your best bet" i regnbyen for den slags, uten at jeg selv kan bekrefte dette. Hører gjerne mer om alternative steder!
    Ble medlem Jun 2011
    Bosted Bergen
    Alder 53
    Innlegg 385
    Liker 10
    Takket 65 ganger i 14 innlegg

Standard

Ja det er sant at Privaten har blitt blinket ut som det mest potensielle "Hotwife"-stedet. Men min personlige erfaring (sett fra flere perspektiv) er at det kun fungerer når det på forhånd foreligger en slags "avtale". Jeg har opp gjennom årene vært en del på Privaten, rent sosialt, og aldri sett en potensiell hotwife der. Jeg har vært der med min kjæreste/sambo(hotwife) og aldri oppnådd noe som helst der, uten når det har vært gjort en avtale om å møte en potensiell Bull der. SÅ jeg tenker at potensialet for bare å dukke opp der i håp om å finne en hotwife som er klar for action, er ganske fåfengt. Da tenker jeg at man har minst like stor sjans på et hvilket som helst av byens mer tradisjonelle sjekkesteder..... nå er jo Privaten også et sted som kjennetegnes av en del "stamgjester", og sorterer i mine øyne litt inn mot det "brune" pub-/barmiljøet. Og aldersgjennomsnittet er relativt høyt... Men noen annen og bedre anbefaling er vanskelig å komme på....
    A Gentleman in Public, a Master in the Bedroom
    Ble medlem Feb 2010
    Alder 41
    Innlegg 9
    Liker 0
    Takket 0 ganger i 0 innlegg

Standard

Vil du ikke se annonser? Logg inn!
    Godt svart

Bokmerker

Regler for innlegg

• Du kan starte nye tråder