Mimring
Nå vet ikke jeg hva som er riktig betegnelse på kona, hun var i alle fall tidligere aktiv som hotwife. For en del år siden hadde hun en fast bull over flere år og de møttes ofte både hos han og hjemme hos oss. Av og til fikk jeg se på dem. Kona var helt åpen om dette forholdet til sine nærmeste venninner og noe av dem hadde også møtt ham på fest hjemme hos oss eller når han for eksempel var med oss på stranda. Bullen var også en venn av oss som gjerne kunne komme på kaffe en ettermiddag.
En dag han var på besøk kom en av min kones venninner, vi satt og pratet om det meste alle fire. Av en eller annen grunn kom vi etter hvert inn på bullens pikk, kona skrøt av størrelsen til venninnen. De begynte å fleipe med at han skulle ta den frem og han var ikke sjenert, reist det opp og stilte seg ved siden av kona mi og ba henne ta den frem. Hun var ikke vond å be, hun kneppet opp buksen og vippet frem pikken hans. Hun runket den forsiktig og viste den fem til venninnen sin. Så gapte hun over hodet og begynte å suge han. Hendene til bullen fant frem til brystene til kona mi og begynte å massere dem.
Jeg så at øynene til kona ble slørete og hun fikk røde roser i kinnene.
Etter en stund slapp hun taket i pikken hans… reiste seg opp og tok med seg bullen på soverommet. Venninnen og jeg ble sittende i stua og høre på dem. En fantastisk pirrende og ydmykende situasjon.