Velkommen til Cuckold.no! Registrer deg her for gratis medlemskap hos Skandinavias største cuckoldnettsted!

Tråd: En ferietur i fantasien

Viser resultatene 1 til 1 av 1

Ble medlem Feb 2019
    Bosted Hedmark
    Alder 50
    Innlegg 5

Standard En ferietur i fantasien

Forrige innlegg her kom fra virkeligheten, men jeg har også noen drømmer og fantasier jeg vil dele med dere. Her er en av dem.

Ferieturen
    Kona har hatt en fast elsker, Sten, en stund, det er en hyggelig mann hun liker å prate med like mye som hun elsker å ha sex med han. Han er flink til å gi henne komplimenter noe hun liker veldig godt. Han har besøkt oss noen ganger. Deilig å se de sitte i sofaen å prate og flørte.

En lørdag kom jeg hjem etter en treningstur lå de og solte seg nakne i hagen, deilig å overraske dem der de lå og kjælte med hverandre.
    Jeg kledde av meg og la meg ved siden av dem. De lå og pratet om ferieturen kona og jeg skulle på til Kos. Sten sa, kanskje litt på fleip, at han ville være med oss. Jeg så på kona at hun tente på den ideen, og sa uten å spørre meg at hun gjerne ville ha med han. Jeg kjente at jeg ble spent og kåt, likte tanken på at han skulle være med oss.

Noen uker senere var vi alle tre på Gardermoen klare for tur. Allerede på flyplassen merket jeg at dette kom til å bli en spesiell tur. På flyet satte kona seg ved vinduet, Sten i midten og jeg ved gangen. Det gikk ikke lenge før han bøyde seg over kona og ga henne et langt kyss. Dette skulle bli en deilig ferie sa han til meg. Under hele flyturen satt de og flørtet, kjente jeg ble sjalu og kåt.

Vel fremme på hotellet fant vi leiligheten, stue og soverom. Jeg gikk inn på soverommet med kofferten min, regnet med at kona og jeg skulle ligge der og Sten på ekstra seng i stua. Jeg så kona og Sten stå og kline og prate i stua, etter en stund kom kona inn « Jeg tenkte Sten og jeg kunne ha soverommet» sa hun. Mange tanker fløy igjennom hodet mitt, hadde lyst til å protestere men samtidig ble jeg veldig tent på tanken. Tanken på at de skulle være et par denne uken, tanken på at dette var det hun ønsket , disse tankene tente meg. Allerede den første natten hørte jeg at de koste seg, jeg hjalp meg selv og sovnet.

Dagene på Kos ble spennende og pirrende, Sten og kona så rett og slett nyforelskete ut.
    Ved bassenget smurte de inn hverandre, befølte hverandre og ertet opp hverandre. Plutselig kunne de to forsvinne på rommet for å komme svært fornøyde tilbake etter en times tid. Tror alle skjønte hva de hadde gjort.
    Hver kveld hadde de heftig sex, jeg lå på sofaen og hørte dem, eller lurte meg til å se på dem. Jeg prøvde meg med at jeg ville være med men kona avviste meg. Allerede før vi reiste hadde jeg fortalt henne at jeg ønsket at hun skulle gjøre det hun ønsket på denne turen, uten å tenke på meg.

Etter et par dager bestemte vi oss for å prøve nakenstranden.

Kona og jeg besøkte den forrige gang vi var på Kos, dette tente henne veldig. Den gangen ville hun ham meg til og finger knulle henne der vi lå men jeg feiget ut. Hun fortalte meg da at hun var klar for hva som helst. (Dette er faktisk noe som skjedde)

Jeg var veldig spent på hva som kunne skje på stranden når Sten var med, han er ikke beskjeden.
    Vi la oss ned nakne med kona i mellom oss, Sten smurte inn kona med solkrem. Jeg så pikken hans vokse der han jobbet seg fra nakken og nedover ryggen, han hadde tatt plass mellom konas skrevende ben og jeg så at pikken hans dyttet bort i konas rumpe. Hun besvarte med å presse baken mot pikken. Han fortsatte å smøre inn rumpa veldig grundig. Kona stønnet av behandlingen.
    Etter å ha fått smurt in beina snudde kona seg rundt. La seg på ryggen og spredte beina. « Foran og» sa hun til Sten.
    Jeg kunne se at fitta hennes var oppsvulmet og glinset. Sten satte seg mellom beina hennes, bøyde seg frem så pikken berørte fitta og begynte og smøre inn brystene hennes. Hun presset fitta mot pikken og jeg kunne se den gli litt inn i fitta. Det var deilig å se hun ligge der å få smurt inn brystene samtidig som pikken til Sten var noen cm inne i henne. Hun stønnet… Sten trakk seg ut og smurte inn resten av henne. Vi kunne se at flere av strandgjestene fulgte med. Sten la seg ned med en stiv pikk som glinset av hennes safter.

Mens vi lå der og solte oss kunne jeg stadig se Sten kjæle både brystene og fitta til kona, de kline og koste. Beina til kona skrevet mer og mer og jeg kunne se hun lå og holdt i pikken til Sten. Hele tiden lå det flere menn og tittet på hva som skjedde. Innimellom måte vi gå i vannet for å kjøle oss ned, både Stens og min pikk var stive.

I vannet stod kona i mellom oss, og holdt en pikk i hver hånd. Plutselig begynte hu å bytte på og kline med oss. Jeg skjønte hun var veldig kåt. Når vi kom opp igjen på håndkledene ble vi liggende å kjæle kona både Sten og jeg.
    Etter litt la Sten seg over kona men ble avbrutt av en mann som kom bort til oss. «Ikke her» sa han, men kom. Vi reiste oss opp og fulgte etter den fremmede der han gikk foran oss og den stive pikken hans viste veg.

Litt inn på land blant sanddynene viste han oss en gessflekk mellom dynene . Sten og kona ble stående og råkline før de la seg ned. Det gikk ikke lang tid før de var i full gang, Sten lå mellom beina hennes og slikket. Jeg satt ved siden av dem med stiv pikk og så på, og det gjorde den fremmede og. Plutselig tok kona tak i pikkene våre, den fremmede presset pikken mot munnen hennes. Det var deilig å se hun ligge der å bli slikket mens hun sugde en fremmed. Det gikk ikke lenge før det gikk for henne. Sten la seg over henne og kjørte pikken langt inn i henne. Hadde aldri sett noen knulle henne så hardt, hun nærmest skrek av nytelse. Etter noen minutter tømte Sten seg inn i henne. Jeg kjente at det var like før det gikk for meg, la meg over henne og knullet henne det beste jeg kunne til også jeg sprutet henne full. Den fremmede så på Sten, Sten nikket og også han fikk knulle kona. Sten og kona råklinte mens den fremmede tok henne. Vi kunne alle høre at kona snart ville komme igjen og den fremmede fylte henne opp mens hun vred seg av nytelse. Det gikk for henne og den fremmede.

Vi ble liggende og kose kona alle tre mens det rant ut av henne. Etter en stund gikk vi ned på standen igjen. Vi kunne se at det rant nedover lårene til kona der hun gikk ut i vannet med tre menn etter seg.
    Det ble en deilig ferie på kona, Sten og meg. Kona og Sten fortsatte som «kjærester» mens jeg var 3.hjul på vogna.
  2. 4 brukere liker dette innlegget:

mf75 (1 uke siden), mimmim (2 uker siden), puppekos (2 uker siden), Rudolf (2 uker siden)

Bokmerker

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine