PHP Warning: Illegal string offset 'userid' in ..../includes/functions.php on line 989

PHP Warning: Illegal string offset 'userid' in ..../includes/functions.php on line 992

PHP Warning: Illegal string offset 'usergroupid' in ..../includes/functions.php on line 932

PHP Warning: Illegal string offset 'usergroupid' in ..../includes/functions.php on line 998

PHP Warning: Illegal string offset 'userid' in ..../includes/functions.php on line 998

PHP Warning: Illegal string offset 'userid' in ..../includes/functions.php on line 989

PHP Warning: Illegal string offset 'usergroupid' in ..../includes/functions.php on line 998

PHP Warning: Illegal string offset 'userid' in ..../includes/functions.php on line 998

Ny start.

Tråd: Ny start.

Viser resultatene 1 til 3 av 3

Ble medlem Feb 2019
    Bosted Hedmark
    Alder 50
    Innlegg 9

Standard Ny start.

Vil du ikke se annonser? Logg inn!
    Som sikkert de fleste cuckold/HW par har opplevd kan det være stor forskjell i hvor aktive en er. Hos oss har det variert fra at hun har truffet elskeren flere ganger i uka til uker og måneder mellom hvert møte.

Skal nå fortelle om en episode som skjedde en gang fruen forså vidt hadde sagt at hun ikke lenger ønsket å treffe andre. Vi hadde kontakt med en elsker hun hadde truffet i flere år, den samme elskeren jeg fortalte om i forrige fortelling. Dette skjedde en gang han hadde kjøpt seg ny leilighet og kona skulle hjelpe han med noen gardiner. En lørdag formiddag var gardinene klare og vi reiste til elskeren med dem. Tilsynelatende ble dette en helt vanlig formiddag med kaffe og opphenging av gardiner. Etter hvert måtte jeg ut en tur, og når jeg kom inn igjen fikk jeg meg litt av en overraskelse. Der satt kona og elskeren i sofaen og råklinte. Jeg ble stående i døråpningen å se på dem. Hendene hans fant veien opp under genseren hennes og jeg kunne se at hun begynte å massere pikken hans utenpå buksen. Genseren og bhen hennes forsvant og han begynte å suge på brystene hennes og hun greide å få frem pikken og begynte å runke dem. Etter en stund så hun opp på meg og smilte før hun sa « Kan ikke du reise hjem og ordne grillen så sender jeg melding når vi kommer». Kan tro jeg var kåt når jeg reiste hjem, fantasiene raste igjennom hodet mitt.

Etter tre timer kom de hjem til oss begge to. Etter å ha spist ble jeg og elskeren sittende å drikke vin i den varme sommerkvelden og ble vel litt små fulle begge to, kona drikker ikke.
    Sent utpå kvelden foreslo elskeren at vi skulle reise å bede nakne. Kona ville gjerne være med på det så vi reiste ned på stranda. Fant oss en bortgjemt vik fikk av oss klærne og tok oss et bad. Elskeren begynte igjen å ta på kona og etter hvert stod de i vannet og klinte, når vi kom opp på land satte vi oss på håndklede, kona i midten, og elskeren begynte å leke med fitta hennes. Hun runket han. Plutselig ba han henne stille seg på alle fire og han presset seg inn i henne bakfra. Utrolig pirrende og se han ta henne bakfra. De holdt på slik en stund, men det gikk ikke for dem. De hadde tross alt hatt sex bare noen timer tidligere. Når vi reiste fra stranda regnet jeg med at vi skulle kjøre elskeren hjem, men kona hadde andre planer og spurte om han ville bli med opp til oss igjen. Det ville han.
    Når vi reiste fra stranda hadde vi bare tatt håndklærne rundt oss så når vi kom hjem var vi fort nakne alle tre. Vi gikk til sengs, dette ble en av de gangene jeg fikk se kona bli knulla av en annen. Var utrolig deilig å se han ligge mellom beina hennes og slikke henne. Så at det fort bygde seg opp til en orgasme hos henne. Han slikket henne til en lang orgasme. Hun så på meg og smilte, var helt klar for å ta i mot pikken hans. Sånn som han knulla henne, hun stønnet og ynket seg. Var veldig pirrende å høre hun stønne navnet hans. Tror hun glemte at jeg var der. Hun nøt pikken hans, stønnet hvor deilig han var og ba han sprute inn i henne. Han ville nyte stunden og ertet henne med og neste stoppe helt opp innimellom. Hun ble nesten desperat etter å få kjenne spruten hans igjen Etter ei god stund slapp han seg løs og fylte henne opp for andre gang. Han fikk ikke lov til å trekke seg ut og de ble liggende å kline mens hun hadde pikken langt inn i seg.
    Det ble første og eneste gangen hun har hatt overnattingsgjest mens jeg var hjemme. Hun sovnet i armene hans.

Jeg ble liggende å se på dem. Av en eller annen grunn gjorde dette meg mer sjalu enn noen gang, men også mer kåt enn noen gang tror jeg.
  2. 12 brukere liker dette innlegget:

bisjen (13-03-19), Cecilie (06-04-19), Joev (12-03-19), johansg (09-04-19), Mo68 (12-03-19), puppekos (11-03-19), Sinfield (07-04-19), Sternum6 (26-03-19), Thomme (11-03-19), TobiasX (11-03-19), Vi2Han (12-03-19)

Standard

Blikkontakt er viktig - og deilig... og så se alt på så nært hold...
    Ble medlem Jan 2019
    Bosted Osloområdet
    Innlegg 15

Standard

Vil du ikke se annonser? Logg inn!
    Fantastisk å lese. Veldig pirrende
  5. Følgende bruker(e) liker dette innlegget:

Sinfield (09-04-19)

Bokmerker

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder