PHP Warning: Illegal string offset 'userid' in ..../includes/functions.php on line 989

PHP Warning: Illegal string offset 'userid' in ..../includes/functions.php on line 992

PHP Warning: Illegal string offset 'usergroupid' in ..../includes/functions.php on line 932

PHP Warning: Illegal string offset 'usergroupid' in ..../includes/functions.php on line 998

PHP Warning: Illegal string offset 'userid' in ..../includes/functions.php on line 998

PHP Warning: Illegal string offset 'userid' in ..../includes/functions.php on line 989

PHP Warning: Illegal string offset 'usergroupid' in ..../includes/functions.php on line 998

PHP Warning: Illegal string offset 'userid' in ..../includes/functions.php on line 998

PHP Warning: Illegal string offset 'userid' in ..../includes/functions.php on line 992

PHP Warning: Illegal string offset 'usergroupid' in ..../includes/functions.php on line 932

Min HW

Tråd: Min HW

Viser resultatene 1 til 5 av 5

Svar på tråd
    Ble medlem Feb 2019
    Bosted Hedmark
    Alder 50
    Innlegg 9

Standard Min HW

Vil du ikke se annonser? Logg inn!
    Som det står i profilen min registrerte jeg meg her i hovedsak for å treffe andre med interesse for temaet HW/cuckold og jeg har kommet i kontakt med mange hyggelige personer. Jeg har også skjønt et å det å ha et HW/cuckold liv kan bety mye forskjellig, alt i fra forhold der hun går aktivt inn for å ydmyke cuckolden til de som mer nyter en bull sammen. Vi for vår del levde ut dette uten at vi en gang kjente begrepene HW/cuckold. Min kone har aldri vært opptatt av en elsker/bulls pikk eller kropp. Hennes innfallsvinkel til dette har aldri vært at hun ønsket seg fremme pikk. Det hun hadde lyst på og som tente henne var andres oppmerksomhet. I de første årene hun traff andre fant hun dem via nettet, og det var gjerne de som brukte ordets makt og ikke dicpic som fikk henne interessert. Hun sa flere ganger at pikkcam rett og slett fikk henne til å miste lysten , men en god flørtereplikk tente henne. Hun kunne rett og slett prates til sengs. Er det flere som har en slik HW?
  2. 8 brukere liker dette innlegget:

Asiancuckold (28-03-19), Kinky6 (14-03-19), mars12 (02-04-19), MBGO (08-04-19), puppekos (13-03-19), solpus (12-04-19), Thomme (19-03-19)
    Ble medlem Jan 2019
    Bosted Helgeland
    Alder 33
    Innlegg 6

Standard

Jeg kan prates til sengs
    Og helt ærlig, det finnes ikke innbydende med bilder av en kuk... Det som virkelig tenner meg, er sjarm og væremåte formidla via tekst og tale..
  4. 3 brukere liker dette innlegget:

Erik50HamarCuckold (28-03-19), puppekos (28-03-19)
    Ble medlem Jun 2011
    Bosted Bergen
    Alder 53
    Innlegg 361

Standard

Som mann må jeg ærlig talt si at jeg blir bekymret på mitt kjønns vegne, når det gjelder hele den dick-pic greia. De har åpenbart skjønt lite om hva som får kvinner til å tikke. Og da samtidig kalle seg "Bull" faller på sin egen urimelighet.

Det er greit at vi menn tenner på bilder av nakne kvinner, og gjerne vil ha de tilsendt som bekreftelse så tidlig som mulig. (for sånn er det for mange menn, meg selv inklusive), men man skylder kvinnene å skjønne hva DE er ute etter også, og spille på lag med deres ønsker.
    A Gentleman in Public, a Master in the Bedroom
  6. 8 brukere liker dette innlegget:

Gjerneflere (29-03-19), HelgelandsFruen3385 (28-03-19), hottie37 (29-03-19), iorna (29-03-19), Kinky6 (28-03-19), puppekos (28-03-19)
    Ble medlem Feb 2019
    Bosted Hedmark
    Alder 50
    Innlegg 9

Standard

Der er vi helt enige.
    Ble medlem Mar 2018
    Bosted drammen
    Alder 38
    Innlegg 30

Standard

Vil du ikke se annonser? Logg inn!
    godt det er noen som har skjønt det.....
    Hottie37
  9. 3 brukere liker dette innlegget:

Erik50HamarCuckold (29-03-19), Manandwife (29-03-19)

Bokmerker

Regler for innlegg

• Du kan starte nye tråder
  • Du kan svare på innlegg / tråder
  • Du kan laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine