PHP Warning: Illegal string offset 'userid' in ..../includes/functions.php on line 989

PHP Warning: Illegal string offset 'userid' in ..../includes/functions.php on line 992

PHP Warning: Illegal string offset 'usergroupid' in ..../includes/functions.php on line 932

PHP Warning: Illegal string offset 'usergroupid' in ..../includes/functions.php on line 998

PHP Warning: Illegal string offset 'userid' in ..../includes/functions.php on line 998
Seriøs bull i slutten av 20-årene søker par/kvinne for faste treff i Oslo-området

Tråd: Seriøs bull i slutten av 20-årene søker par/kvinne for faste treff i Oslo-området

Viser resultatene 1 til 1 av 1

Ble medlem Feb 2019
    Bosted Oslo
    Alder 28
    Innlegg 1

Standard Seriøs bull i slutten av 20-årene søker par/kvinne for faste treff i Oslo-området

Vil du ikke se annonser? Logg inn!
    Heisann, og takk for at du/dere er innom og leser annonsen min

Jeg er en oppegående og seriøs mann på 28 som søker par eller kvinne for faste treff.
    Opprinnelig fra Nord-Norge, men har studert og jobbet i Oslo i mange år, holder til i Frogner-området.

Jeg har erfaring fra tidligere treff med både par og single, da ofte i trekanter og cuckoldsettinger, noe jeg liker veldig godt. Får stadig høre at jeg er snill, seriøs, trygg og tillitsvekkende. Selvfølgelig sykdomsfri og god venn med såpe og vann. Har tidligere vært husvenn hos par, og er i utgangspunktet på utkikk etter noe som forhåpentligvis kan utvikle seg til noe fast over tid. Gjensidig tillit og diskresjon står i hovedfokus, og faste treffpartnere er derfor ønskelig da det meste blir bedre jo mer man blir kjent

Liker å holde meg i form, gjerne gjennom kampsport, styrketrening, padling og fjellturer. Jeg er både velutdannet og veloppdratt, og har god forståelse for min egen rolle ved et eventuelt treff. Jeg er vel også det mange ville kalle ganske velutstyrt med mine litt over 21cm.

Håper å høre fra dere om det dere leser virker interessant. Jeg har bilder på profil og utveksler gjerne mer om dere ønsker det
  2. Følgende bruker(e) liker dette innlegget:

puppekos (24-03-19)

Bokmerker

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine