PHP Warning: Illegal string offset 'userid' in ..../includes/functions.php on line 989

PHP Warning: Illegal string offset 'userid' in ..../includes/functions.php on line 992

PHP Warning: Illegal string offset 'usergroupid' in ..../includes/functions.php on line 932

PHP Warning: Illegal string offset 'usergroupid' in ..../includes/functions.php on line 998

PHP Warning: Illegal string offset 'userid' in ..../includes/functions.php on line 998
Søker hotwife for hete treff i Oslo

Tråd: Søker hotwife for hete treff i Oslo

Viser resultatene 1 til 2 av 2

Ble medlem Oct 2012
    Bosted Oslo vest
    Alder 42
    Innlegg 53

Standard Søker hotwife for hete treff i Oslo

Vil du ikke se annonser? Logg inn!
    Søker flotte, voksne hotwifes...med glimt i øyet for lekne treff i Oslo og omegn.
    To områder vil være i fokus i et treff om du tilater
    1. Ben og føtter og ankler. Suge tær. Jobbe meg sakte nedover langs legger og lår
    2. Elsker å slikke mye og gjerne lenge. Gi en skikkelig cunnilingus til du kommer så det renner.
    Liker alt fra myk sex til hard taktfast knulling.
    Du: Flott og hot, classy hotwife/milf på 40+ og gjerne med lange slanke ben. Som får lov å dra ut på vift og leke alene uten partner.
    Jeg: 173 barbeint. Slank, kjekk og pen mann på 42 bosatt i Oslo vest. Ganske slank så om du foretrekker mer kraftige karer er jeg nok ikke den rette. Fallos 17.5 cm lang og ganske stort hode :)

Møtes for kjemitreff over et glass eller to
    Ble medlem Oct 2012
    Bosted Oslo vest
    Alder 42
    Innlegg 53

Standard

Vil du ikke se annonser? Logg inn!

Bokmerker

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg