PHP Warning: Illegal string offset 'userid' in ..../includes/functions.php on line 989

PHP Warning: Illegal string offset 'userid' in ..../includes/functions.php on line 992

PHP Warning: Illegal string offset 'usergroupid' in ..../includes/functions.php on line 932

PHP Warning: Illegal string offset 'usergroupid' in ..../includes/functions.php on line 998

PHP Warning: Illegal string offset 'userid' in ..../includes/functions.php on line 998
Fruen på ferie

Tråd: Fruen på ferie

Viser resultatene 1 til 1 av 1

Ble medlem Feb 2019
    Bosted Hedmark
    Alder 50
    Innlegg 9

Standard Fruen på ferie

Vil du ikke se annonser? Logg inn!
    Fruen skal på ferie til Alanya alene i august. Er det noen som vil "være med? Drømmen er at jeg kommer i kontakt med en fra Hamarområdet, avtaler at han reiser til samme hotellet som kona er. Etter en dag ved bassenget tar han mot til seg og tar kontakt med kona som ligger alene ved bassenget, Er ikke du fra Hamar da? spør han.
    Joda, bekrefter kona. Er du alene her du og?, soør han, ja svarer kona. Etter litt mer smaltalk går de hver til sist.

Dagen etter er kona tidlig på plass ved bassenget, Hamarkaren kommer bort til henne. Kan jeg legge meg ned ved siden av deg spør han. De oppnår god kontakt igjennom dagen, smører til og med hverandre på ryggen. Før de går hver til sitt avtaler de å møtes for middag utpå kvelden. Selv om hun ikke er ute etter noe mer enn middag merker kona at hun pynter seg litt ekstra. Litt spennende og tenker hun. Det blir en lang og hyggelig middag før de går tilbake til hotellet, litt flørting ble det vel også. De avtaler en strandtur dagen etter. Kona kjenner at det av en eller annen grunn kribler litt i underlivet og det blir en kosestund med vibratoren før hun sovner.

De møtes i hotell lobbyen og går ned på stranda. Etter å ha funnet seg til rette på solsengene blir hun liggende å titte litt på han, flott kar... men nei. Hun blir liggende å drømme litt og blir vekket av at han spør om hun kan smøre han på rygge, Hun kjenner den varme huden hans, kriblingen kommer tilbake. Spennende å beføle en fremmed kropp, hun må skjerpe seg for å ikke puste for tungt så han merker det. Hun er helt skjelven når hun er ferdig med å smøre han inn. Hun legger seg på solsengen igjen. Skal jeg smøre inn deg spør han. Hendene hans begynner å smøre inn ryggen, hun kjenne at hun nyter det. Nedover ryggen mot rumpa, hun kjenner en finger lurer seg under strikken en liten tur... pirrende. Han går over til å smøre inn beina, begynner ved føttene. Helt ubevist glir beina fra hverandre når han jobber seg oppover... Hun tar seg i å stønne lett... jeg får jo lov av Erik tenker hun... Han smører baksidene av lårene, hun er klissvåt øverst i skrittet men bare hun vet at det ikke er svette. Er han ekstra nøye øverst i skrittet...? Hun eksploderer nesten, heldigvis gir han seg rett før "katastrofen" på stranda. Han legger seg på solsengen igjen. Det var deilig høre hun seg selv si.. De nyter noen timer til i solen før de tidlig på ettermiddagen går opp på hotellet igjen. På veien opp igjen bestemmer hun seg. Blir du med opp til meg så får du se utsikten jeg pratet om. I heisen opp står de tett inntil hverandre, tør jeg tenker hun før hun gir han et kyss. Heldigvis han kysser tilbake. Inne på rommet blir det ikke sagt stort... de nærmest vrenger av seg det lille de har av klær... jeg vil ta en rask dusj sier hun og han blir med. Det blir en heftig runde i seng før begge dupper av. Når de våkner er det mørkt ut. Vi må vel ha hos mat sier han, hun bare nikker. Men du sier hun, det er plass til oss begge her. Han går for å hente sakene sine.

Den kvelden får jeg en sms, har fått meg romkammerat skriver hun, håper det er greit.
    Sist endret av Erik50HamarCuckold; 05-04-19 kl 23:27
  2. 8 brukere liker dette innlegget:

911 (2 uker siden), Bergensparet2017 (13-04-19), Cecilie (06-04-19), LarsBull (4 uker siden), Mo68 (08-04-19), puppekos (10-04-19), Rosette (12-04-19), Sinfield (07-04-19)

Bokmerker

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine