PHP Warning: Illegal string offset 'userid' in ..../includes/functions.php on line 989

PHP Warning: Illegal string offset 'userid' in ..../includes/functions.php on line 992

PHP Warning: Illegal string offset 'usergroupid' in ..../includes/functions.php on line 932

PHP Warning: Illegal string offset 'usergroupid' in ..../includes/functions.php on line 998

PHP Warning: Illegal string offset 'userid' in ..../includes/functions.php on line 998

PHP Warning: Illegal string offset 'userid' in ..../includes/functions.php on line 989

PHP Warning: Illegal string offset 'usergroupid' in ..../includes/functions.php on line 998

PHP Warning: Illegal string offset 'userid' in ..../includes/functions.php on line 998

PHP Warning: Illegal string offset 'userid' in ..../includes/functions.php on line 992

PHP Warning: Illegal string offset 'usergroupid' in ..../includes/functions.php on line 932

Cuckold.no virker treg - Side 3

Tråd: Cuckold.no virker treg

Viser resultatene 21 til 23 av 23

Stengt tråd
    Ble medlem Feb 2017
    Bosted Oslo
    Alder 48
    Innlegg 9

Standard

Vil du ikke se annonser? Logg inn!
    Du mener det? Deler ikke den opplevelsen. Dessuten; det klassiske IT konsulent svaret «vi jobber med saken» er latterlig fluffy, ullent og i aller høyeste grad lite troverdig. Hva gjør dere konkret for å fikse dette? Hva kan brukerne forvente seg?
    At det må være litt ullent svar er naturlig. Å si konkret hva som er problemet kan gi sikkerhetsutfordringer (ved at man gir hackere åpen kjennskap til svakheter). Det virker også amatørmessig å fortelle hvilken filleting man sliter med. Og sånn informasjon vil være et agn til kverulantiske besserwissere som skal fortelle hva som må gjøres, uten at de kjenner til helheten.

For nettsider som dette, som ikke driftes av heltidsansatte i en IT-avdeling, har man sannsynligvis ikke noe testmiljø tilgjengelig for mengdetest, stresstest og så videre. Man ser altså ikke hvordan en justering slår ut ytelsesmessig før folk tar det i bruk.

Så jeg har stor forståelse for både at det kan oppstå driftsutfordringer og at det "jobbes med saken". Men jeg syns nok det burde jobbes litt fortere med saken, gis statusmeldinger raskere og dessuten kanskje ha bedre tilgjengelighet på teknisk kompetanse særlig i etterkant av justeringer (som man alltid må regne med at skaper småtrøbbel, som regel på grunn av filleting man har oversett i farta.)
  2. 5 brukere liker dette innlegget:

bulltull (2 uker siden), Gjerneflere (3 uker siden), HW-tøsa (3 uker siden), Kinky6 (3 uker siden)
    Ble medlem Jun 2011
    Bosted Bergen
    Alder 53
    Innlegg 361

Standard

Det har da ingen hensikt å gå i detalj på HVA man konkret foretar seg for å rette opp i feilen. Ei heller bør man publisere hva som er den bakenforliggende årsaken. Dette er informasjon som kan misbrukes. For alle de andre av oss vil trolig årsaksforklaringer og eller korrigerende beskrivelser være et it-teknisk språk langt utenfor "menigmanns" forståelse. (selv er har ejg vært IT rådgiver i 10 år, men når teknologene begynner så melder jeg meg ut....)

At du oppfatter IT konsulenter med så negativt fortegn, for stå for din egen erfaring og kanskje også noe manglefull innsikt.

Det er også verd å merke seg at cuckold.no fortsatt drives i en viss utstrekning på frivillig basis og dugnadsånd. Her sitter det ikke en stor it-avdeling i bakkant som kan ta fatt i et problem over natta.

Når det svares at man er klar over problemet, så er det nettopp det man er. Man er klar over problemet, har begynt å feilsøke etter årsaken og vil ved første og beste mulighet få det fikset. Det er i alles interesse at nettstedet virker som det skal, og særlig gjelder det de som står bak driften av sidene. De sitter ikke lat på stolen og ler av problemene som oppstår.

Selv jobber jeg nå i dag som selger. Når en av mine kunder har et teknisk problem med et produkt jeg har solgt, så slipper jeg alt annet jeg har i hendene for å løse det problemet på best mulige/effektive måte. Selv om det medfører at jeg må jobbe gratis overtid ut over ettermiddagen og kvelden for å ta igjen det jeg slapp av oppgaver. Det er jeg personlig best tjent med på lang sikt, nemlig at kunden blir tilfreds. Jeg er 100% overbevist om at de som står bak initiativet cuckold.no. betrakter det på samme måte.

Du mener det? Deler ikke den opplevelsen. Dessuten; det klassiske IT konsulent svaret «vi jobber med saken» er latterlig fluffy, ullent og i aller høyeste grad lite troverdig. Hva gjør dere konkret for å fikse dette? Hva kan brukerne forvente seg?
    A Gentleman in Public, a Master in the Bedroom
  4. 3 brukere liker dette innlegget:

Dom-Bergen (3 uker siden), HW-tøsa (3 uker siden), Kinky6 (3 uker siden)
    Ble medlem Aug 2018
    Alder 31
    Innlegg 6

Standard

Vil du ikke se annonser? Logg inn!
    99% av utfordringene med treghet i forumet og chat skal nå være ordnet. Brukere som fremdeles opplever problemer bes opprette tråd i support fora eller sende melding til moderatorer/admin.
  6. Følgende bruker(e) liker dette innlegget:

mars12 (1 uke siden)

Bokmerker

Regler for innlegg

• Du kan starte nye tråder
  • Du kan svare på innlegg / tråder
  • Du kan laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine