PHP Warning: Illegal string offset 'userid' in ..../includes/functions.php on line 989

PHP Warning: Illegal string offset 'userid' in ..../includes/functions.php on line 992

PHP Warning: Illegal string offset 'usergroupid' in ..../includes/functions.php on line 932

PHP Warning: Illegal string offset 'usergroupid' in ..../includes/functions.php on line 998

PHP Warning: Illegal string offset 'userid' in ..../includes/functions.php on line 998

PHP Warning: Illegal string offset 'userid' in ..../includes/functions.php on line 989

PHP Warning: Illegal string offset 'userid' in ..../includes/functions.php on line 992

PHP Warning: Illegal string offset 'usergroupid' in ..../includes/functions.php on line 932

PHP Warning: Illegal string offset 'usergroupid' in ..../includes/functions.php on line 998

PHP Warning: Illegal string offset 'userid' in ..../includes/functions.php on line 998
Ta cuckold med strap-on

Tråd: Ta cuckold med strap-on

Viser resultatene 1 til 2 av 2

Svar på tråd

Standard Ta cuckold med strap-on

Vil du ikke se annonser? Logg inn!
    Hva tenker folket her om at hotwife tar cuck med strap-on enten under sex som feks mens Bull tar henne i doggy mens cuck ligger på magen under hotwife eller mellom omgangene?
    Ble medlem Jun 2011
    Bosted Bergen
    Alder 53
    Innlegg 361

Standard

Vil du ikke se annonser? Logg inn!
    Jeg tenker at alle seksuelle ideer og fantasier er så individuelle og personlige at det i utgangspunktet er ganske irrelevant hva andre gjør, praktiserer eller tenker. Jeg liker det jeg liker, og da gjør jeg det, jeg fantaserer om det jeg fantaserer om og da prøver jeg det, uavhengig av hva andre praktiserer eller tenker.

Hvis det er et scenario som tenner deg, så gjør det!

Men sånn rent pragmatisk så tror jeg kanskje dette også er en av de settingene som fungerer best som et fantasibilde, og kanskje mindre bra i praksis? Det er noe med å finne plass og støtte til alle lemmer, og en gjensidig "rytme" i en sånn setting som kanskje kan bli litt klønete å få til? Det er kanskje andre som allerede har forsøkt og som kan svare på det...?
    A Gentleman in Public, a Master in the Bedroom

Bokmerker

Regler for innlegg

• Du kan starte nye tråder
  • Du kan svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine