PHP Warning: Illegal string offset 'userid' in ..../includes/functions.php on line 989

PHP Warning: Illegal string offset 'userid' in ..../includes/functions.php on line 992

PHP Warning: Illegal string offset 'usergroupid' in ..../includes/functions.php on line 932

PHP Warning: Illegal string offset 'usergroupid' in ..../includes/functions.php on line 998

PHP Warning: Illegal string offset 'userid' in ..../includes/functions.php on line 998

PHP Warning: Illegal string offset 'userid' in ..../includes/functions.php on line 989

PHP Warning: Illegal string offset 'usergroupid' in ..../includes/functions.php on line 998

PHP Warning: Illegal string offset 'userid' in ..../includes/functions.php on line 998

Påsketreff - Elskerpar søker subgutt i Østfold

Tråd: Påsketreff - Elskerpar søker subgutt i Østfold

Viser resultatene 1 til 3 av 3

Ble medlem Feb 2012
    Bosted Østfold
    Innlegg 14

Standard Påsketreff - Elskerpar søker subgutt i Østfold

Vil du ikke se annonser? Logg inn!
    Hei!
    Sammen med min Dominante Bull søker jeg en subgutt/cuck for påsketreff i Østfold lørdag 20. april.
    (Søker primært i kveld, men eventuelt kanskje i morgen søndag 21. april hvis det ikke blir noe i kveld).

Jeg er i slutten av 20-årene, han i slutten av 40-årene. Du er åpen for oralsex med oss begge, men med hovedfokus på meg jenta. Du tenner på å behage meg og strekke dine grenser for min nytelse. Du vil være min og Bullen sin tjener/ hjelpegutt/ slikkegutt, etc, hvor Bullen har overoppsynet. Jeg uerfaren med flerkant, han erfaren med flerkant. Begge lett omgjengelige og lette å bli kjent med.

Du er hetero/bi-nysgjerrig, maks 30 år, gjerne lavere enn 180 og ikke tykk. Du holder til i Østfold, eller i nærheten. Vi holder til i gangavstand i fra Jernbanestasjon. Du kan ikke regne med noe sex med meg... men dersom du har vært en flink lydig slikkegutt kanskje Bullen lar deg få lov...

Føler du at du kan være den rette så send oss en privat melding!

PS: Søker IKKE Buller som ønsker å teste ut sine sub sider!
    Korte intetsigende svar på et par linjer kan ikke regne med å få svar.

Vedlagt noen inspirasjonsbilder ifra nett for slikkegutt, så ser du litt hva vi kan tenke oss!
    Vedlagte bilder
    Ble medlem Feb 2012
    Bosted Østfold
    Innlegg 14

Standard

Løfter denne! Ble dessverre ikke noe treff i påska.
    Er fortsatt på søken! Fremdeles nysgjerrig på treff...!
    Ble medlem Apr 2016
    Bosted Lier
    Alder 55
    Innlegg 17

Standard

Vil du ikke se annonser? Logg inn!
    Hei. jeg er en erfaren underdanig cuckold, 54 fra Drammen. håper dere vil bruke meg.

Bokmerker

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine