PHP Warning: Illegal string offset 'userid' in ..../includes/functions.php on line 989

PHP Warning: Illegal string offset 'userid' in ..../includes/functions.php on line 992

PHP Warning: Illegal string offset 'usergroupid' in ..../includes/functions.php on line 932

PHP Warning: Illegal string offset 'usergroupid' in ..../includes/functions.php on line 998

PHP Warning: Illegal string offset 'userid' in ..../includes/functions.php on line 998

PHP Warning: Illegal string offset 'userid' in ..../includes/functions.php on line 989

PHP Warning: Illegal string offset 'userid' in ..../includes/functions.php on line 992

PHP Warning: Illegal string offset 'usergroupid' in ..../includes/functions.php on line 932

PHP Warning: Illegal string offset 'usergroupid' in ..../includes/functions.php on line 998

PHP Warning: Illegal string offset 'userid' in ..../includes/functions.php on line 998

Gangbang i Oslo 3. mai

Tråd: Gangbang i Oslo 3. mai

Viser resultatene 1 til 7 av 7

Ble medlem Feb 2019
    Alder 38
    Innlegg 3

Standard Gangbang i Oslo 3. mai

Vil du ikke se annonser? Logg inn!
    Hei! Vi søker attraktive menn i alderen 25-50 år søkes til gangbang av 2 sexy damer på hotell i Oslo, fredag 3. mai klokken 19:00

For å bli invitert må du oppfylle følgende kriterier:
    1. Være innenfor aldersgruppen
    2. Være normalt slankt / trent
    3. Over gjennomsnittlig utstyrt (minimum 17 cm)
    4. Ha erfaring, eller være trygg på at du fungerer i denne settingen
    5. Ha bilde av kropp og utstyr i profil eller sende dette i første melding.
    6. Kunne sende ansiktsbilde før vi bekrefter treffet
    7. Kunne kommunisere med oss på Snapchat eller KIK når vi har etablert at du er invitert.
    8. Kunne stille i Oslo sentrum fredag 3. mai klokken 19:00
    9.For å vise at du har lest, og oppfyller disse (enkle) kravene vurderer vi bare svar hvor du oppgir: 030519 1900 i emnefeltet
    Vi beklager at våre krav er såpass omfattende, men erfaring viser at dette må til for å sile ut de seriøse der ute.. Men til alle dere som faktisk er seriøse og oppfyller kravene, kan vi love en deilig kveld med 2 slanke og hotte damer i starten av 30 årene som er klare for å tilfredsstille mange menn...
  2. 3 brukere liker dette innlegget:

citation10 (3 uker siden), Geir79 (3 uker siden), puppekos (3 uker siden)
    Ble medlem Jun 2011
    Bosted Bergen
    Alder 53
    Innlegg 361

Standard

Selv melder jeg meg ikke til tjeneste her, men det skal bli spennende å se hvor mange som faktisk har lest og forstått oppskriften.... erfaringen viser at det glipper rett så ofte....
    Hyller en spesifikk og tydelig annonse som bør være svært lett å forholde seg til.
    (men når det stilles såpass spesifikke krav, bla også til bilde, bør man vel nesten også forvente at det samme tilbys andre veien. Jeg antar kvalitetsbevisste menn også ønsker å vite i forkant hva de melder seg frivillig til...)
    Sist endret av brgbd; 3 uker siden kl 09:43
    A Gentleman in Public, a Master in the Bedroom
  4. 4 brukere liker dette innlegget:

citation10 (3 uker siden), darky (3 uker siden), Gjerneflere (3 uker siden)

Standard

Tar det for gitt at dame nr2 står i stil til HrO sin bedre halvdel, og da tenker jeg de som stiller opp blir fornøyde
    Ble medlem Feb 2019
    Alder 38
    Innlegg 3

Standard

Dame nr 2 er like sexy, og det er plass til flere heldige deltakere...
    Ble medlem Jun 2011
    Bosted Bergen
    Alder 53
    Innlegg 361

Standard

Ja etter at jeg hadde skrevet min kommentar, og deretter sett på bildet på profilen, så kom jeg til samme vurdering
    Tar det for gitt at dame nr2 står i stil til HrO sin bedre halvdel, og da tenker jeg de som stiller opp blir fornøyde
    A Gentleman in Public, a Master in the Bedroom
    Ble medlem Mar 2013
    Innlegg 232

Standard

Spennende...
    Lykke til..
    Ble medlem Feb 2015
    Bosted Tønsberg
    Alder 41
    Innlegg 7

Standard

Vil du ikke se annonser? Logg inn!
    Hei. Hva med å ha treff på Kammeret i Tønsberg? Send meg PM for mer info.

Bokmerker

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine