PHP Warning: Illegal string offset 'userid' in ..../includes/functions.php on line 989

PHP Warning: Illegal string offset 'userid' in ..../includes/functions.php on line 992

PHP Warning: Illegal string offset 'usergroupid' in ..../includes/functions.php on line 932

PHP Warning: Illegal string offset 'usergroupid' in ..../includes/functions.php on line 998

PHP Warning: Illegal string offset 'userid' in ..../includes/functions.php on line 998

PHP Warning: Illegal string offset 'userid' in ..../includes/functions.php on line 989

PHP Warning: Illegal string offset 'userid' in ..../includes/functions.php on line 992

PHP Warning: Illegal string offset 'usergroupid' in ..../includes/functions.php on line 932

PHP Warning: Illegal string offset 'usergroupid' in ..../includes/functions.php on line 998

PHP Warning: Illegal string offset 'userid' in ..../includes/functions.php on line 998

Søker mann over 48 for treff

Tråd: Søker mann over 48 for treff

Viser resultatene 1 til 3 av 3

Standard Søker mann over 48 for treff

Vil du ikke se annonser? Logg inn!
    Hei.
    Vi er et par som søker mann til henne for lek. Ønsker en som jeg/vi kan møte fast. Ønsket hennes er 48 år og oppover, normal kropp og utstyr og med glimt i øyet og god venn med vann og såpe
    Du må ha treffsted.
    Ta kontakt så ser vi hvor vi ender
  2. 4 brukere liker dette innlegget:

citation10 (4 Dager siden), festkjeppen (3 Dager siden), FrekkFyr (3 Dager siden), Terje... (2 Dager siden)
    Ble medlem Mar 2014
    Bosted Mjøsbrua
    Alder 58
    Innlegg 6

Standard

Hei, likte denne profilen. Er utadvendt, lett å komme i kontakt med. Mener selv jeg er noen lunde normalt bygget selv om legen påstår at jeg er litt for lang i forhold til vekta. Har et usjenert hus med god uteplass mellom Hamar og Lillehammer.
    Jeg liker å styre settingen, men det er ikke et must. Er hetero, men ikke sjenert overfor eget kjønn.
    Håper å høre fra dere, kanskje finne en passende plass for et hei over en kopp kaffe.

Mvh
    MrB
    Ble medlem Dec 2017
    Bosted Oslo
    Alder 58
    Innlegg 2

Standard

Vil du ikke se annonser? Logg inn!
    Heisann, godt voksen (men fortsatt leken) mann på 58 som gjerne vil treffe deg/dere.

Pendler til Oslo og har alt for mange kjedelige hotelkveldrr som kunne vært brukt mer nyttig ��. Hadde vært hyggelig å treffe dere til en kopp kaffe så ser vi om glimtet i øyet og skrotten forøvrig holder mål.

Om ikke annet - kunne jeg få lov til å massere fruen og gi henne en avslpappende og god opplevelse så gjør jeg det gjerne.

Bokmerker

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine