Tråd: Uerfarne og lyste!

Viser resultatene 1 til 3 av 3

Svar på tråd
    Ble medlem Jun 2019
    Bosted Romerike
    Alder 47
    Innlegg 1
    Liker 0
    Takket 3 gang(er) i 1 innlegg

Standard Uerfarne og lyste!

Vil du ikke se annonser? Logg inn!
    Hei!
    Vi er et voksent gift par (47/51) som lenge har lekt med tanken om å treffe en mann for lek/cuckold. Noen som har noen gode tips for hvordan de gikk frem (noen som erfart prosessen), hva skal man tenke, passe på, annet, vi tenker en for fast bekjentskap.
  2. 3 brukere liker dette innlegget:

citation10 (3 uker siden), Ikaros (3 uker siden), puppekos (3 uker siden)
    Ble medlem Jun 2011
    Bosted Bergen
    Alder 53
    Innlegg 371
    Liker 2
    Takket 43 ganger i 9 innlegg

Standard

Det vil være ulikt hvordan man ønsker å gjøre det. Det kommer ikke minst i stor grad an på hvilken type hotwife/cuckold relasjon man ser for seg å ha. Hos noen er mannen svært aktivt deltakende både i å søke opp mulige kandidater, kanskje også i "utvelgelsesfasen", hos andre kjører hun mer eller mindre solo. Noen jenter liker å være nokså spontane og ta det litt på sparket og være litt "vågal", uten å sette seg så veldig mange krav og forventninger, mens andre vil gjerne bli litt kjent først, og hvor både utseende/kropp og hode og kjemi skal klaffe først. Noen ser for seg stort sett engangs-opplegg, mens andre tenker litt langsiktig og vil ha én relasjon over tid. Noen foretrekker noen som er "lokalt" av hensyn til mulig gjentakelse og spontanitet, mens andre foretrekker tilreisende av hensyn til diskresjon og ikke komme for tett innpå. Skal mannen være tilstede, eller få bilder, eller bli holdt i skyggen?

Før man tenker på HVORDAN man skal gå frem tror jeg det er viktig å ha tenkt gjennom HVA slags type opplegg en ser for seg, for metodikken kan med det variere litt og jeg tenker det er umulig å svare på før en har definert hensikten.
    A Gentleman in Public, a Master in the Bedroom
  4. 5 brukere liker dette innlegget:

Bakerman (3 uker siden), Gjerneflere (3 uker siden), Kinky6 (3 uker siden), Krydderpar (3 uker siden), puppekos (3 uker siden)
    Ble medlem Jun 2011
    Bosted Bergen
    Alder 53
    Innlegg 371
    Liker 2
    Takket 43 ganger i 9 innlegg

Standard

Vil du ikke se annonser? Logg inn!
    Følger på med litt mer her:
    Som med alt annet lønner det seg å være på flere "arenaer" på en gang. Dette er helt selvsagt et helt naturlig sted, men jeg tror med fordel man kan opprette profiler på andre nettsteder som overlapper, som feks Cupido, Nakenprat (i mine øyne et tullested, men mange synes å ha hatt uttelling der), LystCLub (først og fremst for swingers, men som jo er et veldig overlappende begrep) for å ha nevnt noen aktuelle, mye mulig verden har endret seg og det har dukket opp andre og bedre alternativ. Når dere har valg noen steder å forsøke, bestem dere for om dere skal ha en par-profil eller hun skal ha en alene. Jeg tror det siste fungerer best når det ikke primært er swinging, men når hun skal hotwife og han er mer "cuckold". Og la henne da få ha den profilen og all dialog helt og holdent for seg selv. Hun involverer ham, informerer, om det hun synes er naturlig å informere om. Har man ikke tillit nok til å la henne skjøtte det selv så har man ikke tillit nok til å begi seg ut på denne arenaen i det hele tatt, er min krystallklare tanke.

Noen legger lista høyt for hva slags person man ønsker å involvere, og da vil det som regel være nyttig å avtale en uforpliktende "kjemi-date" ganske tidlig. Egen erfaring er at man kan kaste bort mye tid på å sitte på nett og skrive frem og tilbake om alt mulig. Det er først når man treffes man kjenner på kjemien. Sitter man for lenge online med samme person bygger man seg lett forventninger som ikke lar seg innfri.

Egen erfaring tilsier også at jeg som mann godt kan bistå i rekruttering og grovsorteringen online, men overlate til henne helt og holdent når det begynner å nærme seg en litt mer detaljert utsiling og utvelgelse, og avsluttende kommunikasjon/avtale.
    Personlig tenker jeg at hun må gå på den kjemi-daten alene, hvis ikke kan det lett bli litt anstrengt, og vanskelig å få frem den rette balansen og kjemien i samtalen.

Om man derimot ser for seg noe mere spontant og engangs, så kan man ganske tidlig avtale et treff med potensiale for å fortsette direkte derfra, men fortsatt med mulighet for å trekke seg om det ikke føles riktig der og da.
    VÆR ÅPEN OG ÆRLIG OM AKKURAT DETTE for ikke å skape misforståelser. Forvent/forlang den samme åpenheten og ærligheten tilbake.

Det er mye hyggelige og oppegående folk på Cuckold.no, men inn i mellom er det dessverre også her en del som nok fantaserer mer enn de faktisk er beredt til å etterleve i praksis. SÅ ikke forvent full uttelling. Ha en forventning om at folk gjør avtaler som brytes i siste øyeblikk eller ikke dukker opp i det hele tatt. Dessverre. Det er sånn. Har man rettet forventningen dit blir det en gledelig overraskelse de gangene folk faktisk holder avtaler, og samtidig faktisk er det de har gitt seg ut for....

Og om man har truffet noen som faktisk kan funke, ha et realistisk perspektiv i forhold til logistikken. Det skal passe for alle parter inn mellom annen jobb, fritid, familie og finne anledning til å treffes. Det er ikke alltid det går i hop, og da kan man ikke bli skuffet dersom det ikke passer for vedkommende akkurat den kvelden og de timene det passet for dere....

Siste råd; vær tålmodig. Det kan ta tid å finne en god lekepartner som passer for akkurat dere og det "konseptet" dere har tenkt.
    A Gentleman in Public, a Master in the Bedroom
  6. 4 brukere liker dette innlegget:

Bakerman (3 uker siden), Joev (3 uker siden), puppekos (3 uker siden), superbull_bergen (3 uker siden)

Bokmerker

Regler for innlegg

• Du kan starte nye tråder
  • Du kan svare på innlegg / tråder
  • Du kan laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine