Tråd: Jente søker hobbykjæreste/flørt

Viser resultatene 1 til 8 av 8

Ble medlem Jun 2019
    Bosted Oslo
    Alder 28
    Innlegg 2
    Liker 0
    Takket 8 gang(er) i 1 innlegg

Standard Jente søker hobbykjæreste/flørt

Vil du ikke se annonser? Logg inn!
    Hei!
    Oslojente her som er glad i livet, byen og ha det gøy generelt.
    Har kjæreste som tenner på å bli sjalu, så jeg får lov til å være her og snakke med hvem jeg vil. Er kresen og liker pene gutter

I første omgang ser jeg etter en som vil ta meg med på date, siden dette er nytt for oss begge. Vi har ingen erfaring og vil ikke ha sex enda. Bare la mannen bli sjalu og jeg ha det hyggelig på dater og gjøre ting som du ville gjort med en singel jente
    Du må være konfortabel med at han liker å se på og vi møter bare folk sammen.

Send en liten tekst og ansiktsbilder, så svarer jeg om du passer oss! Sender ikke selv før jeg blir kjent med deg
    Ble medlem Nov 2014
    Bosted Oslo
    Innlegg 9
    Liker 0
    Takket 0 ganger i 0 innlegg

Standard

Hei, du høres spennende ut. Legg meg til på snap: (*fjernet av Admin).
    Der får du se meg.
    Sist endret av Admin; 27-06-19 kl 01:37 Begrunnelse:: KIK, snap, etc ulovlig å legge ut offentlig, ref forumets regler
    Ble medlem Mar 2017
    Bosted Østfold
    Alder 48
    Innlegg 4
    Liker 0

Standard

Jeg tar deg gjerne med ut på date
    Ble medlem May 2013
    Bosted Vest-Agder
    Alder 45
    Innlegg 61
    Liker 0
    Takket 1 gang i 1 innlegg

Standard

Mener du å ta deg med på date med typen din på slep? Vil ikke det bli veldig kleint og kunstig?
    Ble medlem Jun 2011
    Bosted Bergen
    Alder 53
    Innlegg 411
    Liker 28
    Takket 142 ganger i 33 innlegg

Standard

(Mener du å ta deg med på date med typen din på slep? Vil ikke det bli veldig kleint og kunstig?)

dette er helt normalt innenfor swinging og cuckold-miljøet.
    Ikke alle vil ha det slik, men mange, det er helt normalt, og noe du ofte må forvente her på cuckold....
    A Gentleman in Public, a Master in the Bedroom
    Ble medlem May 2013
    Bosted Vest-Agder
    Alder 45
    Innlegg 61
    Liker 0
    Takket 1 gang i 1 innlegg

Standard

Jeg har vært innen miljøet i 7-8 år og har ganske mange erfaringer etter hvert. Samboeren min også. Jeg har ofte hatt kjemitreff med begge men aldri vært på date med begge. Tror nok ikke det er så vanlig som du skal ha det til, men jeg spør bare ettersom jeg synes det hørtes kunstig ut. Folk må få lov til å be om det de vil. Man bestemmer selvfølgelig selv hvordan opplegg man ønsker.

Jeg har truffet mange par, både alene og sammen. Vil nok imidlertid ikke kalle det en date.
    Ble medlem Jun 2011
    Bosted Bergen
    Alder 53
    Innlegg 411
    Liker 28
    Takket 142 ganger i 33 innlegg

Standard

Jeg er faktisk enig med deg. Du er vel selv inne på poenget; her er det mange individuelle variasjoner og ønsker, og ulike erfaringsgrad. Sitter med et inntrykk av at det kanskje er de mindre erfarne som gjerne vil gå litt varsomt frem, men uerfarne var vi alle på ett eller annet tidspunkt, så det må man få lov til å være.

Og ja jeg er enig i at jeg selv har erfart at den konstellasjonen som ønskes her ofte kan bli litt "klønete".... men det betyr ikke at vi må frata folk anledningen til å prøve seg frem på den måten de ønsker.

Beklager om det hørtes ut som et angrep på på deg, det var ikke min hensikt. Poenget er vel at vi ikke må frata folk lysten til å prøve seg frem ved å sette for mange begrensninger. Anbefalinger fra erfarne "fjellfolk" er imidlertid alltid verd å lytte til
    A Gentleman in Public, a Master in the Bedroom
  8. 2 brukere liker dette innlegget:

Kinky6 (22-07-19), ParBGO (22-07-19)
    Ble medlem Apr 2019
    Alder 47
    Innlegg 9
    Liker 0

Standard

Vil du ikke se annonser? Logg inn!
    «A gentleman in public, a master in the bedroom» hehehe.. humble as a bumble 😅👍

Bokmerker

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine