Tråd: Har noen "cuckolds" truffet en dame her?

Viser resultatene 1 til 5 av 5

Svar på tråd
    Ble medlem Oct 2016
    Bosted Bergen
    Innlegg 10
    Liker 1
    Takket 0 ganger i 0 innlegg

Standard Har noen "cuckolds" truffet en dame her?

Vil du ikke se annonser? Logg inn!
    Hei,

Jeg lurer på om noen single "cuckolds" har truffet en jente her inne. Har vært medlem en god stund, uten å være veldig aktiv, og det er naturligvis ikke en fordel om man er singel og ønsker å leve ut denne fantasien. Sånn er det bare, men ja, bare lurer Pratet litt med ei singel jente her som søkte dette, men det er ganske få.

Ok, ha en fin kveld!

Mvh
    Junior
    Ble medlem Feb 2010
    Alder 41
    Innlegg 9
    Liker 0

Standard

Hei.. jeg tror Fetlife hadde vert bedre i ditt tilfelle her inne har jeg intrykk av at det er mest par og bulls
    Ble medlem Oct 2016
    Bosted Bergen
    Innlegg 10
    Liker 1

Standard

Fetlife? Hmm, skal sjekke det ut :-)
    Ble medlem Oct 2016
    Bosted Bergen
    Innlegg 10
    Liker 1

Standard

Takk!
    Ble medlem Jun 2011
    Bosted Bergen
    Alder 53
    Innlegg 386
    Liker 10
    Takket 65 ganger i 14 innlegg

Standard

Vil du ikke se annonser? Logg inn!
    Jeg har selv som "bull" truffet noen damer herfra opp gjennom årene, fra den veien går det ganske greit. Jeg har observert noen single cuck (cuck-want-to-be) fra tid til annen, og er litt usikker på hvor mye flaks/uttelling de har hatt.

Jeg vil anta at du kanskje kan ha en viss mulighet, og du bør ikke gi opp cuckold.no riktig enda, men ha tålmodighet, og sørg for å gjøre deg selv synlig, gjennom konstruktiv aktivitet i forumet, lag en god og utfyllende profil, og evt en god og utfyllende annonse som beskriver hva du ønsker deg. Ikke gi opp på første forsøk. Cuckold.no bør være riktig forum for deg å være i, men ikke forvent at potensielle ledige single hotwifes kaster seg over deg fra dag 1. Forsøk å sette deg inn i hvordan kvinner generelt tenker. Det holder ikke å være knapp i omtalen, og si at du ønsker deg ydmykelse av en hotwife. Det trigger ikke en kvinnes hjerne i særlig grad.

Jeg vil også anbefale andre supplerende forum i tillegg, som det riktig er nevnt kan Fetlife absolutt være et supplement. Fetlife henvender seg mere til de som driver litt mer i retning av fetisher og BDSM, og cuckold'ry hører definitivt innenfor de kategoriene.
    A Gentleman in Public, a Master in the Bedroom

Bokmerker

Regler for innlegg

• Du kan starte nye tråder
  • Du kan svare på innlegg / tråder
  • Du kan laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine