Tråd: Så lei

Viser resultatene 1 til 8 av 8

Skriv svar
    Ble medlem Nov 2019
    Bosted Nordland
    Innlegg 4
    Liker 0
    Takket 2 gang(er) i 1 innlegg

Standard Så lei

Vil du ikke se annonser? Logg inn!
    Så utrolig lei useriøse folk som sier de vil treffes, men når det kommer til stykket så slutter de å svare eller kommer med dårlige unskyldninger hver gang. Noen som har tips til hvordan man kan unngå disse chatrunkerne? 😑
    Ble medlem Jan 2014
    Innlegg 6
    Liker 20
    Takket 3 ganger i 2 innlegg

Standard

beklager, vet ikke hvordan de tenker. Men med litt erfaring kanskje dere vil kjenne igjen lusa på gangen???
    Ble medlem Mar 2011
    Bosted Østfold (+ endel på hytta i Telemark)
    Innlegg 472
    Liker 29
    Takket 19 ganger i 10 innlegg

Standard

En telefonsamtale er ofte det som skal til. Mesteparten av kommunikasjonen kan gjerne foregå på nett, men er man ikke villig til å dele tlf.nr for å ta en siste sjekk så er det grunn til å være litt skeptisk.
  4. 3 brukere liker dette innlegget:

A66SM (2 uker siden), johanutenland (4 uker siden), Manandwife (06-12-19)
    Ble medlem Nov 2019
    Bosted Nordland
    Innlegg 4
    Liker 0

Standard

Ja prøver å skaffe oss mer erfaring men møter stadig på samme problemet, så det er ikke så enkelt😂
    Ble medlem Nov 2019
    Bosted Nordland
    Innlegg 4
    Liker 0

Standard

Ikke dumt kinky6
    Ble medlem Sep 2016
    Bosted Nordre Vestfold
    Alder 44
    Innlegg 5
    Liker 3

Standard

Antar ut ifra TS profil at han har opplevd dette med bulls(hit)��
    Dette kan også være oppførsel fra damer og par.
    Man kan ha hyggelig og berikende kommunikasjon, avtaler treff etc. før det plutselig er 100% ghosting og de gidder ikke en gang å svare på hva som skjedde.
    På pm’er skjønner jeg godt at folk ikke tar seg bryet med å svare folk som skriver at de «kan komme og knulle deg nå», men for folk man skjønner har lagt 2 pinner i kors for å skrive en pm, er det i min bok helt normal og forventet oppførsel å respondere med en høflig avvisning om det ikke er av interesse.
    Selv om dette er et anonymt nettfora syns jeg folk bør ta seg tid og råd til å te seg med normal høflighet, og alle må tåle å bli avvist uten noe gnål eller såra følelser.
    Dersom slik oppførsel skal være kutymen så ender det opp det opp med å være en klikk som kjenner hverandre, og en gjeng med chatrunkere og «kan komme og knulle deg nå» folk her inne.��
    Jeg anser meg selv for å være en oppegående skvær type og hverken sutrete, selvhøytidelig, lett krenkbar eller bitter.
    Skjerpings folkens, selv om man ikke kjenner folk så skal man utvise normal respekt og høflighet overfor andre!��
    God jul
  8. 2 brukere liker dette innlegget:

appiooo (4 uker siden), brgbd (4 uker siden)
    Ble medlem Sep 2016
    Bosted Nordre Vestfold
    Alder 44
    Innlegg 5
    Liker 3

Standard

Og vi kan konkludere med at forumet ikke takler emojier fra IPad.
    Ble medlem May 2018
    Alder 53
    Innlegg 4
    Liker 2
    Takket 0 ganger i 0 innlegg

Standard

Vil du ikke se annonser? Logg inn!
    Vår resept er å kommunisere litt i forkant. Gjerne ta en avsjekk via Skype - og aller best - et kjemitreff slik at begge parter vet hva man går til.

Vi gir ikke ut mobilnummer uten videre. Da skal vi være rimelig trygge på motparten.

Utfordringen vår har ikke vært at folk ikke stiller opp, men at de ikke har vært helt ærlige med beskrivelsen av seg selv i f.t både det ene og det andre ;-)

Bokmerker

Regler for innlegg

• Du kan starte nye tråder
  • Du kan svare på innlegg / tråder
  • Du kan laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine