Tråd: Frivillig gangbang?

Viser resultatene 1 til 10 av 13

Skriv svar
    Ble medlem Jun 2011
    Bosted Bergen
    Alder 53
    Innlegg 431

Standard Frivillig gangbang?

Vil du ikke se annonser? Logg inn!
    Uten å ta stilling til lovmessigheten av Krogstads aktiviteter i Trondheim, vil jeg vel hevde at psykologen Nettavisen har snakket med, har vært lite rundt i verden (den seksuelle verden)...... for min erfaring er at dette er en mer hyppig forekommende fantasi enn han synes å mene....

– Det er veldig usannsynlig at det finnes mange kvinner i Norge som har så sterke seksuelle fantasier om «gangbang» og «fuckhole» at de oppsøker miljøer hvor de kan få satt fantasien ut i live, sier psykolog Svein Øverland.

[Kun registrerte medlemmer kan se linker. ]
    A Gentleman in Public, a Master in the Bedroom
    Ble medlem May 2010
    Bosted ålesund
    Alder 44
    Innlegg 67

Standard

ja kjenner ikke til alt i bakgrunnen hos Tom Krogstad. men dama mi har jo hatt 2 besøk der. en GB i lokalet og en dogging i denne butikk kjelleren. helt frivillig alt samen. problemet til Krogstad blir jo å få noen "vanlige" kvinner og par til å stå frem å si dette. for vi har jo jobb, venner og barn osv å passe på. og da vi var der sist sa han at å drifte klubben kostet så og så mye i leiger og annet. så derfor var medlemsavgiften der. og ikke medlemmer må betale deltaker avgift for å dekke utgifter. som virker forståeligt. for dama fikk gratis bo, shampagne og godt stell og ble passet på. han var flere ganger å sjekker og spurte om hun hadde det bra.
    Ble medlem Sep 2011
    Bosted Møre og Romdal
    Alder 55
    Innlegg 83

Standard

Støtter fullt ut innlegget til profilen fuckMyGirl. Har besøkt Club4 en 5-6 ganger, 3 ganger har dama hatt GB. og selvfølgelig helt frivillig. Vi kjenner heller ikke til Krogstads hele foretningsvirksomhet, men i kontakten vi har hatt med ham har det alldri vært penger i bildet, vi har også bodd på hotell som vi har dekket selv. Vi opplevde Krogstad på alle måter som en ordentlig kjernekar, hyggelig og imøtekommende.
    Tror nok desverre denne psykolgen som nettavisen viser til ikke henger helt med i tiden,han er vel neppe inne på dette forumet heller..
    Ble medlem May 2013
    Bosted Vest-Agder
    Alder 46
    Innlegg 69

Standard

Jeg reagerte også på dette innslaget i Nettavisen. Det er klart det er uvanlig hvis man ser hele populasjonen som helhet, men det er likevel mange som ønsker og liker det. Tenker også at det hadde vært svært mange fler som hadde gjort det hvis de visste at de garantert kunne holde anonymiteten sin. Det blir som å si at ingen får diabetes fordi de fleste ikke har det.

Jeg blir litt overrasket når "profesjonelle" uttaler seg så bastant innen felt jeg mistenker dem om å ikke ha spesielt god kompetanse innen. Man må selvfølgelig stikke fingeren i jorda. Vi som lever innenfor denne livsstilen reagerer jo ikke særlig på sex med fremmede lengre. Det blir som samboeren min sier "det er faktisk ikke vanlig uansett hva du mener". Det har hun rett i. Det er jo ikke vanlig samtidig som jeg (og vi) har så mye erfaring etter hvert at vi vet at det ikke er så veldig uvanlig med swinging, hotwifing og GB heller.
    Ble medlem Dec 2009
    Bosted Trondheim
    Alder 46
    Innlegg 94

Standard

Har vert med på mange GB både i Club4 regi og private. De som har prøvd å arrangere privat GB vet hvor vanskelig det er å finne nok seriøse menn som ikke bakker ut i siste liten. Det å kunne komme til C4 til "dekket bord" er jo bare helt konge. Kjenner personlig mange av damene som har vert med på GB der, og ingen av de har gjort det for penger. Bare for å få utløp av egen sexualitet…. Blir heldigvis snart GB der igjenn… Det gledes stort
    Ble medlem May 2019
    Bosted Trondheim
    Alder 51
    Innlegg 16

Standard

Ikke lest reportasjen i detalj men jeg mener at(enkelte) brukere her inne verifiserer anekdotiske bevis og inget annet. Gjentar @brgbd sitt sitat;
    "– Det er veldig usannsynlig at det finnes mange kvinner i Norge som har så sterke seksuelle fantasier om «gangbang» og «fuckhole» at de oppsøker miljøer hvor de kan få satt fantasien ut i live, sier psykolog Svein Øverland."
    Jeg mener at psykologen her høyst sannsynlig har veldig rett. At det finnes noen (få) kvinner og selvsagt noen (kanskje flere?) par/menn som både har fantasier i den retningen OG oppsøker miljøer der de kan realiseres betviles ikke men helt sikker på at dette er et marginalt mindretall.
    Sist endret av Krydderpar; 2 uker siden kl 18:17
    It's not a date, it's just sex
    Ble medlem Mar 2011
    Bosted Østfold (+ endel på hytta i Telemark)
    Innlegg 476

Standard

Ny aksjon i swingers/ sexklubb miljøet, denne gangen var det klubben i Vestfold som fikk besøk.
    Dessverre så virker det som om at myndighetene fremdeles sliter med å forstå at kvinnene frivillig er med på slike treff!

Lynn Myrdal, talsperson for organisasjonen PolyNorge, reagerer sterkt på aksjonen
    Ble medlem Jan 2016
    Bosted Vestfold
    Innlegg 18

Standard

Jeg er helt ok at sånne steder sjekkes iblant for å forebygge menneskehandel osv. Det kan man jo forvente når man driver sånne steder. Noe kontroll må man ha. Bare kjedelig for gjestene 😊
    Ble medlem May 2019
    Bosted Trondheim
    Alder 51
    Innlegg 16

Standard

Støtter @Mimi sin post 100%. Mener det er helt innafor at steder som dette sjekkes for prostitusjon, hallikvirksomhet, menneskehandel, om det sjenkes alkohol (bevilgning?), omsetning, skatt, rapportering, hvordan sikkerheten ellers ivaretas (bygningsmessig) når det er snakk om mer eller mindre registrerte virksomheter som kanskje er litt "grå" med tanke på hva som bedrives, av virksomhet.

Jeg er helt sikker på at det finnes kvinner som ønsker og nyter den type arrangementer men som tidligere sagt; det er neppe fryktelig mange så helt ok at myndighetene har en bevissthet rundt dette.
    It's not a date, it's just sex
    Ble medlem Nov 2009
    Bosted Oslo-området
    Innlegg 30

Standard

Vil du ikke se annonser? Logg inn!
    Joda, myndighetene skal ha bevissthet og noen grad av kontroll på dette, men et titalls personer fredagsnatt virker som en voldsomt dyr kontroll. Jeg stiller spørsmål ved ressursbruken. 10-15 minutters søk på nett bør fortelle dem at denne klubben spiller med åpne kort, at det finnes seriøse miljøer for swingers/gangbang/fetish/bdsm som utøver sine smale interesser uten at det har noe med prostitusjon og menneskehandel å gjøre. Og de bør finne utallige mer eller mindre organiserte småbordeller og trafikkerte østeuropeiske jenter som de heller burde bruke ressursene sine på.

Tove Møller, fagansvarlig for menneskehandel i Sør-Øst politidistrikt, forteller til Dagbladet at politiet ønsket å få klarhet i hvorvidt de kvinnelige deltakerne var med frivillig.
    Fagansvarlig Tove Møller må ha uvanlig lite oversikt over faget sitt. Jeg har alltid antatt at politiet har profiler på sider som denne, på Nakenprat, Lyst etc. for å kunne ha noen følere ute. I så fall ville de raskt kunne se at etablerte profiler med vanlige oppegående mennesker diskuterer, deltar og varsler sin deltagelse på slike seanser. De burde ikke trenge en ekvipasje med 4 biler og et titalls mennesker for å finne ut det opplagte:
    - Det virker som om det som skjer her, er frivillig mellom partene, sa Møller videre.
    Iflg. Dagbladet har heller ikke naboene noe å utsette på klubben. Dersom dette var en skjult bordell ville ikke det vært tilfelle. Da ville naboene klaget på stor trafikk til og fra lokalene. Men, politiet hadde nok ikke tenkt på en diskret prat med noen av naboene.
    - Vi kaller stedet bare for klubben. De holder det fint i området. Det er mye verre å bo ved siden av en pub, sier naboen videre.
    Dette burde vært en ikke-sak.

Så kan man lure på hvorfor Dagbladet er tilstede og dekker aksjonen i detalj......

Bokmerker

Regler for innlegg

• Du kan starte nye tråder
  • Du kan svare på innlegg / tråder
  • Du kan laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine