Tråd: Vise henne på live cam

Viser resultatene 1 til 7 av 7

Skriv svar
    Ble medlem Jan 2020
    Alder 40
    Innlegg 3

Standard Vise henne på live cam

Vil du ikke se annonser? Logg inn!
    Er det noen som vet om en app som tillater å vise henne på CAM til mange seere samtidig? Vi har testet ut Periscope som var veldig bra. Om hun var naken fikk hun umiddelbart mange 100 seere som kommenterte. Problemet var at det ikke var tillatt og vi ble bannet. Lagde ny profil og inviterte åpenbare profiler til lukket gruppe og kunne vise oss det en stund med 20-50 samtidige seere. Men så ble vi etterhvert utestengt der også. Nakenprat hadde en fin camchat men den er nå borte.

Vet at det finnes mange utenlandske, men det virker som de krever masse registrering og hele opplegget er for å tjene penger, noe vi ikke tenker å fokusere på. Man blir også veldig "usynlig" fordi de fleste cammerne er veldig proffe og åpenbart gjør dette for å tjene penger.

Nodn forslag?
    Ble medlem Jun 2011
    Bosted Bergen
    Alder 54
    Innlegg 438

Standard

Er det web-cam tilkoblet pc, eller ip-cam rett på wi-fi'en du benytter?
    Med flere av disse ip-cameraene skal du kunne dele ut ip-adresen til de du ønsker.... tror jeg

Men poenget her er vel å ha det liggende på en side hvor mange tilfeldige kan klikke seg innpå? Da tror jeg nok kanskje du må gå veien om en av de store/kommersielle.

VI prøvde engang Chaturbate hvor det var mulig å gjøre noen avgrensninger i den grad man ønsket det (vi filtrerte vekk seere fra Norge av hensyn til diskresjon). Men som du sier, man kommer ganske langt ned på lista på grunn av at de første sidene er fylt opp av de veldig profesjonelle. Men man er der. Og man blir sett....
    A Gentleman in Public, a Master in the Bedroom
    Ble medlem Jan 2020
    Alder 40
    Innlegg 3

Standard

Vi ønsker å benytte tlf som kamera. Periscope tillot dette. Vi har også laget profil på chaturbate men har ikke testet det. Det finnes andre tilsvarende apper, men det er så utrolig mye dilldall med kjøping av gaver, hjerter og annet søppel, og det er ikke tillatt med nakenhet. Rart at det ikke finnes tilsvarende app som Periscope, men med aldersgrense. Det fine med denne appen er at man kan velge å la opptaket ligge etter sendingen og folk kan kommentere og like "live" i ettertid. Samt man kan lagre filmen lokalt på en enkel måte.
    Ble medlem Jan 2020
    Alder 33
    Innlegg 1

Standard

Mulig cam4.com kan være et alternativ?
    Ble medlem Nov 2009
    Bosted Oslo-området
    Innlegg 30

Standard

cuckold.no/cam kunne jo vært morsomt, men vi er kanskje for få og det kan bli for nært mtp. bekjente ?
    Ble medlem Apr 2012
    Innlegg 273

Standard

cuckold.no/cam kunne jo vært morsomt, men vi er kanskje for få og det kan bli for nært mtp. bekjente?
    Dette er noe som vi driver å ser på. En eller annen gang i løpet av siste halvdel av 2020 har vi planlagt å oppdatere/ komme med en helt ny chat for pc og mobil. Vi ser på om cam eventuelt er noe vi da kan integrere i en ny chat. En helt ny chat kommer til å koste en del, så kostnaden ved dette er en viktig faktor. Muligens f.eks cam kun blir tilgjengelig for de med Premium abonnement. Ingenting er foreløpig bestemt så vi holder dørene åpne!
    Ble medlem May 2017
    Bosted Bergen
    Alder 41
    Innlegg 38

Standard

Vil du ikke se annonser? Logg inn!
    En ny chat tror jeg ville blitt veldig verdifullt for dette nettstedet. Jeg er overbevist om at ustabiliteteten i chat begrenser veldig mye av bruken her inne.

Jeg har satt pris på all prat med likesinnede cuck'er, på samme måte som jeg er takknemlig for de bull'ene som har tatt henne. Som en dedikert cuck, så håper jeg denne rendyrkede norsk cuckolding site'n vokser videre. Men da tror jeg chat må bli bedre.

Bokmerker

Regler for innlegg

• Du kan starte nye tråder
  • Du kan svare på innlegg / tråder
  • Du kan laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine