Tråd: Gode råd

Viser resultatene 1 til 2 av 2

Skriv svar
    Ble medlem Sep 2013
    Bosted bergen
    Alder 56
    Innlegg 29

Standard Gode råd

Vil du ikke se annonser? Logg inn!
    Hei.
    Vil med dette bare si at vi kansje spesielt jeg har fått mange gode råd her inne.
    Det er mange her inne som sitter på mye erfaring som har vert nyttig spesielt i starten.
    Men jeg må også si at det er mange useriøse også.
    Ble medlem Jun 2011
    Bosted Bergen
    Alder 53
    Innlegg 431

Standard

Vil du ikke se annonser? Logg inn!
    Din observasjon er nok ganske riktig. Som ved alle nettsteder som har dette med sex og sjekking som sitt viktigste utgangspunkt vil du nok innimellom de seriøse, også finne en del som fremstår som "useriøse".

Men det er viktig å merke seg "fremstår som". Det er nok mange som egentlig er seriøse nok, men som kanskje sliter litt mer med å uttrykke seg skriftlig. Det er nok mange som egentlig er seriøse nok, men som kanskje har et litt løsere forhold til det å gi tilbakemeldinger dersom de blir forhindret fra å holde en avtale, eller velger å trekke seg. Min oppfatning er vel at slik "normal høflighet" sånn generelt ikke lenger er like "normalt.

Men vi må nok erkjenne at det er enkelte hvor kåtheten er sterkere enn artikulasjonen....

Hei.
    Vil med dette bare si at vi kansje spesielt jeg har fått mange gode råd her inne.
    Det er mange her inne som sitter på mye erfaring som har vert nyttig spesielt i starten.
    Men jeg må også si at det er mange useriøse også.
    A Gentleman in Public, a Master in the Bedroom

Bokmerker

Regler for innlegg

• Du kan starte nye tråder
  • Du kan svare på innlegg / tråder
  • Du kan laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine