«Der» sier hun mens hun peker på sengekanten. Han setter seg ned og betrakter henne i det hun vrikker seg ertende mot ham mens blusen dras over hodet. Hun åler seg ned på fanget hans, griper tak i håret hans med begge hendene, bøyer seg mot han og kysser han lidenskapelig og lenge. Armene hans legger seg rundt livet hennes, hendene fortsetter oppover ryggen hennes og med en dreven bevegelse løsnes hektene i BH’en hennes. Hun sukker lett i det plagget fjernes og sterke mannehender glir over brystene, fingertupper erter brystvortene som kaper ilinger gjennom kroppen hennes. Hun reiser seg opp og knepper opp skjorten hans med rutinerte fingre, drar den av ham og slenger den på gulvet. Hånden hennes glir over skrittet hans og hun konstaterer at han er hard bak buksestoffet. Fikler med beltet og åpner gylfen hans. Han løfter på hoftene for å hjelpe til og hun drar av ham bukser og bokser og der sitter han i all i sin prakt. «Endelig, fy faen som jeg har lengtet etter den der» sier hun og hviler sultne øyne på reisningen hans. Den slanke hånden hennes glir langs låret hans, ned mellom beina, fanger opp tunge baller, veier dem lett i håndflaten og nikker anerkjennende og sier «mmmm, deilige velfylte baller, de skal fylle meg». Griper rundt staken hans og beveger hånden lett opp og ned i noen prøvende runketak, «fy faen, den er så hinsides deilig myk og hard på en gang, kan nesten ikke vente». Han kysser henne og vrir henne rundt og ned på sengen. Vrir henne halvveis over på siden, åpner knappen og glidelåsen som holder skjørtet på plass, vri henne tilbake på rygg og trekker skjørtet forsiktig av henne. Vipper av henne skoene, tar tak i den tynne strømpebuksen og ruller den av henne mens hun bukter seg utålmodig med små sukk. Tar tak i knehasene hennes, sprer lårene hennes og lar nese og munn sniffe og smatte forsiktig i truseskrittet hennes. Kjenner duften av kåt kvinne, lirker en finger innenfor, trekker den flortynne delvis gjennomsiktige trusen til side og blottlegger det glatte, glinsende åpne kjønnet hennes som nærmest trygler om å bli tatt. Legger munnen over hele fitta hennes og kysser/suger med lett krevende smask. Hun slipper alle hemninger og spenninger, løfter hoftene mot han og kommer i løpet av sekunder. Han gir henne tid til å trekke pusten noen dype drag før han fortsetter behandlingen. Lar tunga vispe kattemykt over klitorisen hennes mens to fingre leker seg opp og ned i den glatte åpne sprekken før en fingertupp finner veien litt lenger ned og lager florlette sirkler rundt anusen. Mer skal ikke til, nok en gang spenner hun seg og hviner i en orgasme.

Han legger seg på rygg og drar henne med seg i bevegelsen, plasserer henne oppå seg, trer henne ned på pikken og hjelper henne inn i hans takt og rittet starter, først langsomt og deretter mer voldsomt. Hun kaster hodet fra side til side, klyper han hardt i skuldrene mens han presser hoftene hennes opp og ned i en heftig rytme. Hun hyler ut i ekstase i det orgasmen skyller gjennom henne. Han stopper ikke, griper tak i henne, drar henne ned mot overkroppen sin så hun nærmest blir stående på alle fire, støter hardt inn i henne mens hun står mer eller mindre i ro og tar imot. Igjen dirrer kroppen hennes i en intens orgasme og hun velter seg av ham men tung pust, vellyder og et bredt glis. Griper hånden hans, stirrer på han med et blankt tilfreds blikk, flekker tenner og freser «kom, ta meg, gjør hva du vil med meg, bruk meg». Han legger seg mellom lårene hennes, presser pikken inn i henne mens hun ligger på rygg med armene over hodet, stirrer på han og nikker bekreftende. «Ja, herregud, knull meg, jeg elsker å kjenne deg i meg, kom igjen» Hun vrenger øynene og stønner høyt i det enda orgasme flommer gjennom kroppen hennes. Hun griper tak i rumpeballene hans og hjelper han med å skyve inn og ut, nikker i takt med takene og stønner «ja, kom igjen, kom i meg, sprut meg full». Han øker takten og kjenner orgasmen bygge seg opp i kroppen, stønner høyt og blir enda mer ivrig i bevegelsen. Hun smetter en hånd bak eget lår og rumpe og finner ballene hans som klasker tungt mot anusen hennes. Lar hånda klemme mykt rundt dem og da eksploderer han dypt i henne med et brøl. Hun vippes over kanten i samme øyeblikk og ristes av en siste orgasme. De faller sammen over hverandre, svette, tungpustet, salige og særdeles tilfredse.

Pikken hans glir sakte ut av henne, halvstiv og klissete. Hun titter ned, smiler, bretter den flortynne trusen tilbake på plass. «Herregud, dette var helt fantastisk, takk. Det blir ikke bedre enn dette. Så deilig å kjenne at jeg er så våt og klissete etter å ha blitt fylt av deg. Jeg blir enda våtere av tanken på at jeg nå drar hjem med bevis til mannen min og skal fortelle han om denne fantastiske opplevelsen»

(maybe) to be continued..........