Tråd: Gi henne en challenge for helgen!

Viser resultatene 1 til 9 av 9

Ble medlem Jan 2020
    Alder 29
    Innlegg 3

Lightbulb Gi henne en challenge for helgen!

Vil du ikke se annonser? Logg inn!
    Hun skal ut med venninner til helgen. Vi vil gjerne ha forslag til ting hun kan gjøre.
    Vi er helt ferske, så helst noe som er tilpasset nybegynnere.
    Ble medlem Jun 2011
    Bosted Bergen
    Alder 53
    Innlegg 434

Standard

Jeg tenker at noe så "enkelt" som å være truseløs under, og kanskje iføre seg et diskret ankelkjede (pga den internt kjente symbolikken) kanskje kan være nok første gangen. Det vil trolig vekke noen reaksjoner/følelser hos henne selv.

Og selvsagt må hun være forsikret om at flørting ikke bare er tillatt, det er oppfordret.

Man kan imidlertid ikke forutse hva som skjer en kveld på byen - det er slett ikke sikkert det dukker opp noen hun føler for å flørte med. Og venninnekvelder er litt vanskelige - venninner passer godt på hverandre og kan hindre fremstøt fra tilfeldige menn. (Jeg vil anta venninnene ikke kjenner til deres interne planer). SÅ passende moderate forventninger tror jeg er aller viktigst.
    A Gentleman in Public, a Master in the Bedroom
    Ble medlem Feb 2019
    Bosted Oslo
    Alder 52
    Innlegg 5

Standard

Vi startet også i de baner. Gjerne med litt bilder hjem.
    Ble medlem Jun 2017
    Alder 35
    Innlegg 3

Standard

Jeg ber henne ta bilder fra toalettet på utested av henne på kne med tunga ute. I forkant har vi snakket om at hun vil finne noen å suge på byen.

Utrolig tennende å sitte hjemme og spør om hun har funnet noen og vente på bilder. Er du heldig kommer det plutselig ett av henne med en deilig kukk i munnen 😘😅
    Ble medlem Jun 2011
    Bosted Bergen
    Alder 53
    Innlegg 434

Standard

Legger til her at den viktigste jobben å gjøre er å ha snakket seg gjennom alle variasjoner og muligheter på forhånd. "hva skjer hvis" -scenarier er viktig å ha drøftet. Hvor langt skal hun kunne gå, dersom ting faller på plass? Hva skal være betingelsene for det? Hva er ikke "innafor? Og så er det dette med realismen i forhold til hva som kan være gjennomførbart, gitt de faktiske forhold. Aldersgruppe, hvor mange venninner de er, hvilket sted de skal på - alt dette har betydning for hvilket potensiale som realistisk kan være der. Er de for få venninner så holder de seg som regel samlet og passer på hverandre. Er de mange nok er det kanskje lettere å vri seg litt unna, men da kan også party-stemningen bli desto høyere og evt flørt komme helt i skyggen. Hva er sjargongen i jente-gruppa? Vil det være akseptert eller oppmuntret til flørt? Eller er de både moralske kompass og praktisk beskyttende? Er det siste tilfellet kan man egentlig bare skrinlegge hele planen.
    A Gentleman in Public, a Master in the Bedroom
    Ble medlem Dec 2019
    Bosted Oslo
    Alder 33
    Innlegg 19

Standard

Hei send hennes og hennes veninner snapchat eller tlf nr så kan vi finne utnoe for i kveld. Privat fest (i leilihet), hotelrommet, osv... Jeg kan skaffe guttene, alder 30-37, sport, hyggelige og koselige karrer. Send gjerne noe bilder på privat innbox. Hører fra dere, mvh L.
    Ble medlem Mar 2011
    Bosted Østfold (+ endel på hytta i Telemark)
    Innlegg 477

Standard

Denne her er ikke så dum:
    Få en fremmed til å ta henne på puppene mens en venninne tar et bilde (eller hun evt tar en selfie) og sende hjem til mannen!

tumblr_9808010a895d49a2e6156c853e6db16b_2.jpg
    Ble medlem Jan 2020
    Alder 29
    Innlegg 3

Standard

Jeg tenker at noe så "enkelt" som å være truseløs under, og kanskje iføre seg et diskret ankelkjede (pga den internt kjente symbolikken) kanskje kan være nok første gangen. Det vil trolig vekke noen reaksjoner/følelser hos henne selv.

Og selvsagt må hun være forsikret om at flørting ikke bare er tillatt, det er oppfordret.

Man kan imidlertid ikke forutse hva som skjer en kveld på byen - det er slett ikke sikkert det dukker opp noen hun føler for å flørte med. Og venninnekvelder er litt vanskelige - venninner passer godt på hverandre og kan hindre fremstøt fra tilfeldige menn. (Jeg vil anta venninnene ikke kjenner til deres interne planer). SÅ passende moderate forventninger tror jeg er aller viktigst.
    Takk for gode tips! Venninnene mine er ingen hindring.. Truseløs skal bli
    Ble medlem Jan 2020
    Alder 29
    Innlegg 3

Standard

Vil du ikke se annonser? Logg inn!
    Hei send hennes og hennes veninner snapchat eller tlf nr så kan vi finne utnoe for i kveld. Privat fest (i leilihet), hotelrommet, osv... Jeg kan skaffe guttene, alder 30-37, sport, hyggelige og koselige karrer. Send gjerne noe bilder på privat innbox. Hører fra dere, mvh L.
    Takk for svar, men er ikke interessert i treff foreløpig

Bokmerker

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine

Stikkord for denne tråden