Tråd: Ny Spiral

Viser resultatene 1 til 10 av 21

Skriv svar
    Ble medlem Sep 2013
    Bosted bergen
    Alder 56
    Innlegg 29

Standard Ny Spiral

Vil du ikke se annonser? Logg inn!
    Hei,
    Kona fikk ny spiral i går, og gynegologen sier at det bør gå en til to uker før ubeskyttet sex. Nå er hun veldig lysten på besøk igjen av sin Etiopiske venn, jeg er veldig usikker. Bare en uke siden han var her sist.
    Ble medlem May 2019
    Bosted Namdalen
    Alder 30
    Innlegg 24

Standard

Det er nok best å høre på ekspertene.
    Ble medlem Sep 2013
    Bosted bergen
    Alder 56
    Innlegg 29

Standard

Enig med deg, det har jeg sagt til henne også.
    Ble medlem Jun 2011
    Bosted Bergen
    Alder 53
    Innlegg 434

Standard

Legens anbefaling er på bakgrunn av erfaring og kompetanse, og konsekvensene av å ignorere de rådene kan være mange og alvorlige, og ikke noe man tar lett på. Men hun kan jo ha besøk av sin elsker og gjøre andre ting enn å slippe han inn akkurat der.....
    A Gentleman in Public, a Master in the Bedroom
    Ble medlem Sep 2013
    Bosted bergen
    Alder 56
    Innlegg 29

Standard

Det er kommende Onsdag som frister henne, da passer det for alle. Hun sier at han kan trekke seg ut før han kommer, men jeg vet hvordan lysten tar over når begge er nær orgasme. Kansje lysten er større enn forstanden når det kiler i musa.
    Ble medlem Mar 2010
    Bosted ............
    Innlegg 170

Standard

....jeg vet hvordan lysten tar over når begge er nær orgasme. Kansje lysten er større enn forstanden når det kiler i musa.
    Ingen tvil om det... Kona var uten beskyttels i en periode. Elskeren kom på besøk og hva skjedde? Joda, han tømte seg i henne flere ganger den helga. Jeg hørte henne si: "Fyll meg.... ". Spurte henne ettter at han var reist om hun vlle bli gravid med han. Hun svarte nei, kan jo ikke det...
    Når jeg sa jeg hadde hørt at hun ba han tømme seg inne i henne, sa hun at akkurat da føltes det som det eneste rette...
    Slik er det bare!
    Ble medlem Sep 2013
    Bosted bergen
    Alder 56
    Innlegg 29

Standard

Det er noe som skjer når hun kjenner at han er nær ved å sprute, måten hun krøller bena om baken hans for å holde ham dypt i seg. Hun har ikke sagt annet enn at det føles så frekt og godt.
    Ble medlem Mar 2014
    Bosted Oslo
    Alder 34
    Innlegg 4

Standard

Det finnes en veldig go grunn til å ikke ha ubeskyttet sex i perioden rett etter at du satt in spiral. Ingrepet kan starte eggløsning slik at en dame ofte er mere fertil dagene efter at spiral har blitt satt inn.
    Ble medlem Sep 2013
    Bosted bergen
    Alder 56
    Innlegg 29

Standard

Det var jeg ikke klar over, men når jeg tenker etter så sa hun for noen dager siden at hun var øm i brystene og brystene ble litt større. Typisk tegn for henne når hun skal ha sin periode.
    Ble medlem Mar 2014
    Bosted Oslo
    Alder 34
    Innlegg 4

Standard

Vil du ikke se annonser? Logg inn!
    Veit flere damer som av "uhell" har blitt gravide i den første tiden etter at de satt in spiral.

Bokmerker

Regler for innlegg

• Du kan starte nye tråder
  • Du kan svare på innlegg / tråder
  • Du kan laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine