Tråd: Corona-tider

Viser resultatene 1 til 3 av 3

Skriv svar
    Ble medlem Jun 2011
    Bosted Bergen
    Alder 54
    Innlegg 441

Standard Corona-tider

Vil du ikke se annonser? Logg inn!
    JEg registrerer at det er langt mindre aktivitet på cuckold.no for tiden. Jeg vil anta at det skyldes en kombinasjon av iallfall to faktorer. cuckold.no er for tiden veldig tregt grunnet tekniske problemer som det desverre tar noe tid å få utbedret. Det er mye mulig det påvirker trafikken på sidene.

Det som skjer rundt oss ifm corona-viruset gjør trolig at de fleste for tiden har helt annet fokus akkurat nå og slik skal det være!

Dette er ikke tiden for å bedrive utenomekteskapelig sex, swinging, dating, osv. Jeg har lyst til å forvente at alle medlemmer på cuckold.no ser det jeg ser. At de skjønner at alt slikt må legges på vent.

Samtidig leser jeg med bekymring at enkelte åpenbart ikke tar alvoret inn over seg. Butikkansatte melder om kunder som insisterer på å betale med kontanter (selvom kort er anbefalt og å foretrekke), om kunder som kjøper klær for å ta de med hjem for å prøve, for så å komme tilbake med de senere. Om folk i karantene som oppsøker "det offentlige rom", om hyttefolk som bevisst unnlater å følge offisielle pålegg. Da kan en bli "i tvil".

Vi må derfor kunne anta at det finnes unntak fra min, i utgangspunktet, positive forventning.

Nå er tiden imidlertid for å bruke cuckold.no til å etablere, eller opprettholde kontakt med likesinnede og potensielle partnere. Det er god tid til å "bli kjent" via nett og evt telefon. Om cuckold.no er litt treg, så ha tålmodighet. Vi har tid nå. Samfunnet går saktere. Tid har blitt mer relativt.

Men i denne perioden går man ikke på kafé-treff med tilfeldig ukjente! Man oppsøker ikke seksuell kontakt utenfor hjemmet!

Jeg sier det med store, fete bokstaver og utropstegn. Dette er ikke et synspunkt. Det er ikke en anbefaling. Det er faktisk den eneste sunne fornuft, slik situasjonen er akkurat nå.

Dere som ser på dette som helt innlysende; takk! Til den eller de få som føler for å komme med innsigelser; la det være. SÅ slipper du å blottlegge din manglende forståelse.
    A Gentleman in Public, a Master in the Bedroom
    Ble medlem May 2019
    Bosted Trondheim
    Alder 51
    Innlegg 20

Standard

Selvsagt gjør folk det som er fornuftig akkurat nå, med tanke på situasjonen både landet, og verden som sådan, befinner seg i. Håper jeg. Det sagt så tror jeg neppe korona skal ta skylden for at denne siden opplever nærmest stillstand. Det skyldes nok i langt større grad at siden faktisk ikke fungerer. Det er sjokkerende dårlig at den er så treg og nærmest umulig å navigere i. Det finnes ingen unnskyldning for det, mener jeg. "Alle" andre nettsteder evner å opprettholde et minimum av OK brukervennlighet men ikke cuckold.no. Det handler nok mer om at siden faktisk mangler tilstrekkelig antall dedikerte medlemmer som faktisk er villig til å spytte inn de (få) kronene som kreves for å holde siden noenlunde oppegående. Som igjen muligens forteller meg at det er ikke mange nok som har slagside til denne fetisjen/nyansen av sexlivet til å sørge for tilstrekkelig support slik at den overlever. Alternativt er de som driver siden ikke kapable/kompetente nok til å fikse en akseptabel brukervennlighet.

Jeg tror nok det handler mest om manglende/for liten interesse.
    It's not a date, it's just sex
    Ble medlem Jun 2011
    Bosted Bergen
    Alder 54
    Innlegg 441

Standard

Vil du ikke se annonser? Logg inn!
    Jeg tror nok Krydderpar, at du/dere er inne på noe. Dersom flere hadde betalt avgiften for å være proff-medlemmer ville det vært mere penger i kassa til faktisk å utføre nødvendig vedlikeholds- og utviklingsarbeid på sidene. Det blir veldig mye dugnadsånd og ad-hoc reparasjoner i ettertid når det er mange "gratispassasjerer".
    A Gentleman in Public, a Master in the Bedroom

Bokmerker

Regler for innlegg

• Du kan starte nye tråder
  • Du kan svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine