Tråd: Cuckold disiplin

Viser resultatene 11 til 16 av 16

Svar på tråd
    Ble medlem Dec 2012
    Bosted Bergen omegn
    Alder 66
    Innlegg 13
    Liker 0
    Takket 0 ganger i 0 innlegg

Standard

Vil du ikke se annonser? Logg inn!
    Hei, flott.
    Mer av dette,ja. Akkurat hva en slave trenger. Men hvor er alle de dominerende damene her inne? Alle er jo hotwifes og opptatt.
    Sliter vi ekte cucker.

Ha en god kveld
    Ble medlem Nov 2009
    Alder 55
    Innlegg 218
    Liker 0
    Takket 1 gang i 1 innlegg
    Ble medlem Nov 2009
    Alder 55
    Innlegg 218
    Liker 0
    Takket 1 gang i 1 innlegg

Standard

Stoppet det helt opp her ? Vi har masse bilder og fine ideer, men gidder ikke være de enste som bidrar.
    Ble medlem May 2010
    Alder 67
    Innlegg 49
    Liker 0

Standard

Stoppet det helt opp her ? Vi har masse bilder og fine ideer, men gidder ikke være de enste som bidrar.
    Forstår at det kan være litt frustrerende med svak respons, men ikke la det ødelegge - deres bidrag er alltid spennende og blir alltid verdsatt. Og forresten, det er vel ikke helt riktig å si at dere er de eneste som har bidratt i denne tråden? (Selv har jeg ikke mer på lager akkurat nå dessverre...)
    Ble medlem Dec 2012
    Bosted Bergen omegn
    Alder 66
    Innlegg 13
    Liker 0

Standard

Forstår at det kan være litt frustrerende med svak respons, men ikke la det ødelegge - deres bidrag er alltid spennende og blir alltid verdsatt. Og forresten, det er vel ikke helt riktig å si at dere er de eneste som har bidratt i denne tråden? (Selv har jeg ikke mer på lager akkurat nå dessverre...)
    Keep on. Ikke alle som er så flinke eller å ha tid til å finne alle lage sånne. Elsker hver og en av de. God påske videre til alle.
    Krydderpar
    Gjest Chat med meg

Standard

Vil du ikke se annonser? Logg inn!
    Blåser litt liv i denne tråden med et par frekkiser som noen forhåpentligvis lar seg pirre/ler av

Barbert og innelåst.jpg Å ikke komme.jpg

Bokmerker

Regler for innlegg

• Du kan starte nye tråder
  • Du kan svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine