Velkommen til Cuckold.no! Registrer deg her for gratis medlemskap hos Skandinavias største cuckoldnettsted!

Tråd: Tinder😇

Viser resultatene 1 til 5 av 5

Ble medlem Jan 2018
    Bosted Salten
    Alder 37
    Innlegg 6

Standard Tinder😇

Laget i går en anonym tinder profil,der jeg skrev om der var noen som kjente til cuckold livet,så var jeg cuck😇fikk etter bare 5 min super match med ei venninne som er bare året eldre en meg.dette er ei som jeg har prøvd å slippe til hos uten resultat pga felles omgangskrets med både meg og ex kona,fikk ikke skrevet så mye før profilen min ble slettet av tinder😵siste hun skrev var at hun hadde erfaring med cuckold😊har så lyst å si at det var meg i den profilen, men er så usikker hvordan hun tolker d.burde jeg si ifra til henne? Denne dama er i mine øyne drømme hotwifen min😍
    Ble medlem Nov 2011
    Bosted Vestlandet, Møre
    Alder 34
    Innlegg 145

Standard

Veldig spennende! Jeg hadde nok sagt det ja
    perrodetoro
    Gjest Chat med meg

Standard

Hvorfor slettet tinder profilen din?
    Ble medlem Jan 2018
    Bosted Salten
    Alder 37
    Innlegg 6

Standard

Slettet den nokk pga av at bildene mine ble etter deres syn seksuelle��jeg kontaktet henne å sa det var jeg bak profilen,hun satte pris på at jeg var ærlig å sa ifra.men hun vil fortsatt ikke involvere seg pga av så mye felles venner.noen som jeg så klart respekterer��hadde vært en drøm å fått hatt denne dama til hotwife����

Standard

Hadde vært kjekt med en app som gikk litt rett på sak og samtidig noe anonym.

Bokmerker

Regler for innlegg

• Du kan starte nye tråder
  • Du kan svare på innlegg / tråder
  • Du kan laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine