Velkommen til Cuckold.no! Registrer deg her for gratis medlemskap hos Skandinavias største cuckoldnettsted!

Tråd: Første gang å se min kone med annen mann.

Viser resultatene 1 til 10 av 16

Ble medlem Sep 2013
    Bosted bergen
    Alder 54
    Innlegg 11

Standard Første gang å se min kone med annen mann.

Hei, dette er min første fortelling.
    Fredag kom en klassekamerat til kona på besøk. De gikk i samme klasse 9 år siden på Norsk kurs i Bergen.
    Kona som kommer fra Filippinene og klassekameraten fra Israel, men er arabisk.
    Jeg har lenge hatt et ønske om å se min kone med andre, siden jeg ikke kan tilfredsstille henne ved samleie.
    Hun har møtt han 2 ganger alene før.
    Så Fredag kom han på besøk, det føltes veldig rart men samtidig spennende. Vi serverte hjemmelaget pizza og øl og vin. Etterhvert ble stemningen mer avslappet og praten gikk lettere. For å komme igang så gikk jeg en liten tur med hunden vår, det ble en kort tur på ca. 15 min. Når jeg kom tilbake var dei komt inn på soverommet og koste med hverandre. Begge var nakne og han slikket min kone, jeg stod i døra og så på. Jeg kunne se at han var bedre utrustet enn meg, tipper han var mellom 17-19cm. og mye tykkere enn min. Han hadde sjekket seg hos lege så vi var enige om at kondom ikke var nødvendig. Jeg gikk inn og satt på puffen og såg på. Etter litt mer kos så var det tid for knulling. Han la seg oppå henne og begynte å pule, det var veldig rart å se på og høre min kone stønne som hun aldri har gjort før. Dette var tydeligvis andre boller enn hva hun var vant med. Jeg turde ikke ta ut min kuk, følte meg litt flau når jeg såg forskjellen, men jeg hadde en av mine beste ereksjon på langtid. Min kone kom minst 2 ganger før han tømte seg i henne. Det var litt av et syn å se den ny pulte fitta hennes og spermen som lekket ut.
    Han reiste hjem etter at vi hadde tatt noen flere øl.
    Jeg hadde veldig lyst å pule den ny pulte fitta til min kone men jegg fikk meg ikke til å gjøre det mens han var der.
    Kansje det blir lettere neste gang.
    Jeg er veldig glad for utviklingen så langt, en stund så det ut som hun ikke ville etterkomme ønsket mitt om å få en elsker.
    Håper ikke fortellingen er altfor elendig,
  2. 18 brukere liker dette innlegget:

Andre01 (20-03-18), askbur (07-04-18), bisjen (06-08-18), Chriss (17-08-18), cuckjo (11-08-18), hottie37 (01-04-18), Joev (20-03-18), lekelitt (21-03-18), matadormix84 (21-03-18), mf75 (18-04-18), Par-Stavanger (31-03-18), puppekos (13-04-18), Roger38 (12-04-18), Sternum6 (13-04-18), superbull_bergen (23-03-18), Trønderen (25-03-18), vitre (05-04-18), wirrum (24-03-18)
    Ble medlem Jun 2011
    Bosted Bergen
    Alder 52
    Innlegg 337

Standard

dette er fortellinger helt slik vi vil ha de her på cuckold...... så den er definitivt ikke elendig.
    kan være spennende å høre hvordan det går videre/neste gang.
    A Gentleman in Public, a Master in the Bedroom
  4. Følgende bruker(e) liker dette innlegget:

pungen (21-03-18)
    Ble medlem Jan 2018
    Alder 33
    Innlegg 5

Standard

Utrolig tennende og lese slike historier om den spede begynnelse av et herlig liv. Vi kjenner oss alle igjen i flauheten og ja, det blir lettere og bare bedre og bedre etterhvert som man finner seg til rette. I oss cuckers edle glede; bare å komme med påfyll her ja
  6. Følgende bruker(e) liker dette innlegget:

pungen (21-03-18)
    Ble medlem Sep 2013
    Bosted bergen
    Alder 54
    Innlegg 11

Standard

Hei igjen. Kona og jeg fikk besøk igjen på Påskeaften, barnet vårt på påskeferie med søskenbarn. Fredag var kona mye opptatt med å chatte med Tarek, han fra Israel. Lørdag kl. 20.00 kom han og denne gang var det ikke så mye småprat før han og min kone begynte å føle på hverandre. Etter omlag en halvtime var min kone "Maria" naken og Tarek hadde bare trusa på. Jeg kunne tydelig se bulen på trusa hans og våt flekk der kukhodet gjemmet seg. Han lekte med de små puppene og fingret musa hennes, men hun strøk uten på bulen hans. Han tok av trusa og de låg i 69 og slikket og sugde, jeg satt på sengekanten ved hodet til Maria, mens hun ronket og sugde på kuken hans. Så nærme har jeg aldri vert en annen manns kuk før, kunne klart registrere at han var et nummer eller to større enn meg. Kona likte nok å ha en skikkelig hard en i munnen. Tror han brukte tungen bra også, etter lydene som Maria lagde. Etter en stund snudde han henne på ryggen og la seg over henne og førte kuken til den våte høna hennes, jeg holdt henne i den ene handa, og kjente hvordan hun klemte handa mi når han gled inn i henne. Har aldri hørt henne stønne sånn før, med meg nesten ingen lyd. De holdt vel på en 30 min eller så før han tømte seg med et lite brøl, Maria hadde også fått sin orgasme. Etter en liten stund gled han ut og kona gikk en tur på badet, såg saftene renne nedover låret når hun gikk.
    Etter på låg de bare å koste en stund før han var klar igjen. Denne gang stod kona på kne og han knullet henne bakfra, han kom nok dypt inn for hun onket seg noen ganger. Jeg tok av meg trusa sånn at hun kunne leke med meg samtidtig som hun ble tatt bakfra. For en gang skyld så var ereksjonen min veldig bra, og jeg kom etter kort tid i munen hennes. Jeg flyttet meg slik at jeg kunne se kuken hans gli inn og ut bakfra. Det var fantastisk å se hvordan fitte leppene klemte rundt han, og etter en stund kom de begge. Han trakk seg ut og hvit sperm dryppet ned på lakenet. Kjekt å se at Maria hadde det så godt og jeg er glad hun vil ha en elsker. Det som bekymrer meg litt er om det er lurt å ha en fast elsker over lengre tid? spesielt siden han er ny separert. Hadde nok følt meg bedre om han var gift.
    Dette blei sikkert litt uryddig.
  8. 13 brukere liker dette innlegget:

Chriss (17-08-18), cuckjo (11-08-18), hottie37 (01-04-18), Joev (01-04-18), Kosestund (02-04-18), kukkpai (11-08-18), lekesammenBG (03-04-18), matadormix84 (02-04-18), Par-Stavanger (01-04-18), puppekos (13-04-18), Sternum6 (13-04-18), vitre (23-04-18), wannabecuck82 (01-04-18)
    Ble medlem Mar 2018
    Bosted drammen
    Alder 37
    Innlegg 29

Standard

pirrende å lese.....
    Hottie37
  10. Følgende bruker(e) liker dette innlegget:

vitre (2 uker siden)
    Ble medlem Aug 2017
    Bosted Gjøvik
    Alder 46
    Innlegg 2

Standard

Voksen moro. Utrolig deilig når man er trygge på hverandre og lar sjalusien ligge. Nyter at kona har det deilig.
    Ble medlem Sep 2013
    Bosted bergen
    Alder 54
    Innlegg 11

Standard

Kona sier at hun vil ha besøk snart, har ikke bestemt dag enda. Håper det blir snart. Hun har ikke vert så aktiv med meg siste ukene, er vel blitt litt for godt vant kansje.
  13. 3 brukere liker dette innlegget:

mf75 (18-04-18), puppekos (13-04-18), Sternum6 (13-04-18)
    Ble medlem Sep 2013
    Bosted bergen
    Alder 54
    Innlegg 11

Standard

Oppdatering, fredag var 3 gang, vi hadde besøk av Tarik.
    Etter noen uker med lite sex med kona, ville hun gjerne at Tarik kunne komme til oss.
    Hvet ikke helt hvorfor hun ikke ville ha sex som før, men hun sa at jeg måtte vere skikkelig sulten på sex når vi får besøk.
    Fredag kveld, kl.8 kom Tarik og Maria møtte han i døra med en skikkelig klem. Tydelig at han har vert savnet. Vi satt i stuen og spiste litt og nøt god vin.Maria sat ved siden av Tarik, og jeg på andre siden av bordet. Jeg fikk ståkuk av å se på dem, der de satt og småflørtet og strøk på hverandre.
    Kunne se at Maria hadde lyst å komme igang. Jeg ryddet av bordet, og var nesten ferdig da jeg såg at hun hadde åpnet buksa hans og fått frem kuken hans. Maria bøyde seg ned og tok han i munnen, sugde og ronket han mens hendene hans strøk henne over rompa. Jeg satt meg ned i stolen for å se på, masserte kuken uten på buksa, min ereksjon var bedre enn på lenge. Etter ca 15 min, så reiste Maria seg og tok Tarik i handa og drog han med seg på soverommet. Jeg diltet etter.
    Tarik fikk av henne kjolen og hun sto der bare i trusa, ingen bh på idag. Kunne se at den hvite trusa var våt av saftene hennes. Snart var begge nakne, og dei la seg i 69 og sugde og slikket hverandre.
    Kona såg på meg og viftet lett med kuken hans foran munnen sin. Hun liker å suge og er flink synest jeg. Etter en stund, jeg såg ikke på klokka, så veltet Tarik Maria over på ryggen og gjorde seg klar til å gli inn i henne. Kuken hans var våt og hard, Maria tok handa rundt kuken hans og holdt den fremfor hullet sitt og han la seg sakte ned og jeg kunne se kuken trenge seg inn i fitta hennes.
    Maria holdt godt tak i lakenet og knyttet hendene da han var helt inne og begynte å knulle henne.
    Herlig å se hvordan fitteleppene klemte stramt rundt kuken, noe som ikke skjer når jeg knuller henne.
    Etter lydene hun laget så var hun i himmelen, etter noen minutter så snur han Maria opp i knestående og står bak henne. Han står på gulvet og hun er på enden av senga, perfekt høyde.
    Knullingen fortsetter og etter en tid ser jeg at han nærmer seg, Maria har fått minst en orgasme.
    Ser ballene hans krymper og gjør seg klar til å fylle min kone med varm sæd. Da han pumper ekstra på og plutselig holder henne hardt intil seg, ser jeg ballene trekke seg sammen og han kommer dypt i fitta til min kone. En kort stund står han slik før han trekker ut pikken, og jeg ser hullet sakte lukke seg. Maria holder handa foran fitta og går en tur på badet, når hun kommer tilbake går Tarik og vasker utstyret. Jeg spør Maria om hun var fornøyd, hun sier ingen ting bare bøyer seg over meg og kysser meg.
    Hun klemmer meg utenpå buksa og smiler, senere elskling.
    Når Alle er samlet i og rundt senga, henter jeg litt mere vin og alle slapper av, svetten er tørket bort.
    Maria tømmer glasset sitt og legger hodet sitt i fanget på Tarik, hun begynner å leke med den halvstive kuken. Det går ikke så lang tid før den begynner å vokse, og er snart kamp klar igjen. Maria suger og ronker den nå stive kuken og snart sitter hun og rir på den. Dei tar de litt mere med ro nå, og hun rir han i ett rolig tempo. Ser herlig ut hvergang hun senker fitta ned, og vi hører hvordan hun stønner hvergang han er i bunn. Jeg sitter ved siden og masserer hennes rumpe, noen hun liker. Masserer rumpehullet lett og lar en finger gli litt inn, kjenner kuken på andre siden.
    Maria kommer flere ganger før Tarik nok en gang spruter inn i fitta hennes. Tarek tar ut kuken og Maria sier til meg, kom pul meg du og. Jeg drar av meg buksa og trår til, kuken har stått lenge nå, og jeg glir lett inn i fitta hennes, men hun slikker Tarik sin kuk ren. Herre gud så glatt fitta er, jeg kommer etter kort tid, tror jeg sprutet mere enn jeg har gjort på lenge. Kuken min slakner og Maria slikker meg ren også. Dette var en fantastisk fredags kveld, kona var veldig fornøyd og jeg også, som endelig turde å vere med. Endelig fikk jeg prøve en nypult fitte, herlig.
    Min ereksjon siste tiden er blitt bedre, ser ut som at dette er medisin for meg.
    Har prøvd å gjenfortelle så godt som jeg kan,
  15. 18 brukere liker dette innlegget:

anstar (04-08-18), Chriss (17-08-18), cuckjo (11-08-18), Gullknapp (21-04-18), Joev (21-04-18), Krydderpar (21-04-18), kukkpai (11-08-18), mars12 (31-07-18), matadormix84 (28-04-18), mimmim (21-04-18), pelle81 (21-05-18), puppekos (4 uker siden), Sternum6 (21-04-18), stort_eple (26-04-18), superbull_bergen (21-04-18), TheRule (10-06-18), Trønderen (31-07-18), vitre (23-04-18)
    Ble medlem May 2012
    Bosted Vestlandet
    Innlegg 14

Standard

heia,
    leste alle innleggene dine og de er herlige. mye det samme som jeg har opplevd. kona min er asiatisk og vi har vært sammen mange år nå. etter noen år og mye fantasier ble et til at hun prøvde en annen. etter å ha forsøkt noen menn traff vi han som er vår faste familievenn og har vært det i lang tid nå. det er herlig. hun ligger med han når hun har lyst, noen ganger hjemme og noen ganger hos han. han får lov å komme i henne fordi hun elsker å kjenne spruten. vi har også sex sammen, så det er ikke slutt, men jeg deler henne gladelig og jeg blir superkåt av å se på dem eller at vi begge ligger med henne. glad du har fått prøve å komme i henne når vun har varm sæd i seg. gled deg til å slikke henne slik som hun slikket dere begge rene. lykke til
  17. 3 brukere liker dette innlegget:

kukkpai (18-08-18), mars12 (31-07-18), puppekos (4 uker siden)
    Ble medlem Jan 2018
    Alder 29
    Innlegg 8

Standard

bra at potensen har tatt seg opp. ikke rart da det du opplever er svært erotisk

Bokmerker

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine