Velkommen til Cuckold.no! Registrer deg her for gratis medlemskap hos Skandinavias største cuckoldnettsted!

Tråd: Betalende medlem

Viser resultatene 1 til 4 av 4

Ble medlem Mar 2018
    Bosted Hordaland
    Alder 52
    Innlegg 5

Standard Betalende medlem

Vi har til vurdering å bli betalende medlemmer, men ser jo at man skal faktisk gi det meste av personalia ifbm. dette. Er det vanlig praksis?
    Vi er litt skeptisk til å oppgi både adresse, telefonnr ++ Er det vi som er rare?
    Ble medlem Jun 2011
    Bosted Bergen
    Alder 52
    Innlegg 324

Standard

På et generelt grunnlag og som privatperson (ikke som moderator) er det mitt ståsted at jeg ønsker at stedet skal være pålitelig og seriøst, at de profilene som finnes her, de man kommuniserer med, faktisk er ekte.
    Dette sikres best gjennom en slik ordning.
    Da kan man også føle seg rimelig trygg på at diskresjonen iveretas.
    Tilsvarende type nettsteder sliter i tildels stor skala med falske profiler.
    Noe jeg selv har opplevd ved flere anledninger, andre steder, men enda ikke her.
    Selvom det hender at vi får falske profiler her også, som vi forhåpentlig klarerer luke ut etterhvert.

Når det gjelder betalte medlemsskap, er det vel også i din egen interesse at det ikke er teoretisk mulig for andre å opprette betalingsabonnement i ditt navn/konto.
    Dette går altså på å sikre deg best mulig i tillegg.

Som for alle betalingssider må man nesten bare velge å stole på at informasjonen som er lagt inn i en skjult og kryptert database ikke kommer på avveie. Jeg føler meg ganske trygg på her, først og fremst fordi nettestedet totalt sett er ganske lite, ganske skjult og lite kjent, og nok ikke er det første som tiltrekker seg hackere.....
    A Gentleman in Public, a Master in the Bedroom
  3. Følgende bruker(e) liker dette innlegget:

Gjerneflere (2 uker siden)
    Ble medlem Apr 2012
    Innlegg 218

Standard

Hei!
    Man oppgir verken adresse eller telefonnummer til oss for å bli betalende medlem. Eventuelle slik privat informasjon er det kun vår betalingspartner PayPal som sitter på. Denne informasjonen har ikke vi tilgang på.
    Har du spørsmål eller tekniske problemer send en privat melding til Admin
  5. 2 brukere liker dette innlegget:

Gjerneflere (2 uker siden), Herman (2 uker siden)
    Ble medlem Mar 2018
    Bosted Hordaland
    Alder 52
    Innlegg 5

Standard

Takk for utfyllende info
  7. Følgende bruker(e) liker dette innlegget:

Admin (2 uker siden)

Bokmerker

Regler for innlegg

• Du kan starte nye tråder
  • Du kan svare på innlegg / tråder