Velkommen til Cuckold.no! Registrer deg her for gratis medlemskap hos Skandinavias største cuckoldnettsted!

Tråd: HotWife kontroll – slik jeg nyter og han fantaserer om

Viser resultatene 1 til 2 av 2

Ble medlem Apr 2017
    Bosted Trondheim
    Alder 51
    Innlegg 55

Standard HotWife kontroll – slik jeg nyter og han fantaserer om

Aller først; jeg elsker mannen min. Han er min helt i hverdagen, min superelsker, magiker og bestevenn. Han gir meg alt jeg ønsker meg og jeg er veldig takknemlig for at han er den han er og ikke minst – han gir meg muligheten til å leve ut livet som hans hotwife, tøye grenser og utfordre både meg selv, han og oss. Jeg er han stor takk skyldig for den rausheten og tilliten han viser ved å stadig oppmuntre meg til å la lystene styre.

Denne lille fortellingen er fra virkeligheten men krydret med noen små overdrivelser og avsporinger styrt av fantasien, enten min eller hans. Jeg skriver den både for egen nytelse og med håp om inspirasjon til lekne og nysgjerrige lesere. I tillegg er den en beskrivelse av min begeistring over å ha oppdaget hvor sexy og deilig det er å kunne leve ut rollen som (hans) hotwife.

Historien handler om kontroll, kåthet, ydmykelse og kjærlighet. Den varer fra søndag til torsdag og jeg akter å dele de fire episodene med dere, forutsatt at dere ønsker det. Med andre ord, kom med tilbakemeldinger og kommentarer 

Kontroll! Jeg hadde aldri trodd at jeg skulle bli så kåt av å nyte følelsen av å ha kontroll. Jeg, passe submissiv men med en god porsjon temperament når det kreves. Han har heldigvis pushet meg steg for steg, på mange måter, for at jeg skal kjenne på hvordan det føles å ha kontroll. Ved å underkaste seg, foreslå ulike ting, komme med ideer og rett og slett hoppet i det for å gi meg muligheten til å kjenne på hvordan det er å ha styringen. Nå er det for sent å angre for å si det sånn 

Søndag kveld. Vi koser oss i stua med film på TV, vin i glasset og jeg flørter og erter ham litt. Slenger beina i fanget hans, stryker på ham, sier fine ting. Merker at han blir tent og gira. Deilig. Det kribler i hele kroppen min, både fordi han er gira og fordi jeg vet hva som skal skje, noe han ikke vet. Vi tar kvelden, jeg tenner lys på soverommet og vi kryper under dyna, kliner lenge, tafser på hverandre. Presser hodet hans ned mellom lårene mine, han slikker meg ivrig og deilig til topps flere ganger. Ingen i hele verden slikker fitte som han, magikeren. Han veileder meg ned mot pikken, vil at jeg skal suge han. Jeg stritter lett imot og viser med hele meg at det ikke er aktuelt men at jeg vil bli knullet her og nå. Ber han ta meg bakfra. Merker at han er både gira og litt skuffet, akkurat slik jeg vil ha det men skuffelsen går kjapt over når han trenger inn i meg. Knuller meg bestemt og deilig med et fast grep om hoftene mine så jeg kommer igjen og igjen. Han vrir og vender meg rundt, tar meg mens jeg ligger på siden, holder meg fast, presser meg ned i madrassen og hveser hvor deilig han synes det er å knulle meg og se og kjenne at jeg får pikk som fortjent. Jeg biter blåmerker på meg selv i overarmen i ren begeistring mens den ene orgasmen etter den andre skyller gjennom meg. Kommer meg over på rygg, hans favorittstilling der han gjerne presser armene mine bakover, tar kvelertak på meg, setter seg opp og griper rundt anklene mine eller bare knuller på med et mål for øye; sin egen orgasme. Jeg bukter meg under ham og med ord og kroppsspråk viser jeg med all tydelighet at fra nå av gjør jeg alt jeg kan for at han kun skal ha fokus på egen nytelse. Merker at han blir ivrig, knuller meg hardt og bestemt, stønner og «danderer» meg i stilling, legger armene mine bakover og griper om lårene mine. Jeg kjenner ham så godt og merker når det er like før han kommer og akkurat da løfter jeg armene mine tilbake, presser dem mot brystet hans, presser pikken hans ut av meg mens jeg stirrer ham hardt inn i øynene og sier «nei, stopp, du får ikke sprute. Hører du? Ikke nå! Vent!» Det er et euforisk syn å se ham, sjokkert, frustrert og veldig kåt. Pikken hans vipper opp og ned i takt med pulsen, han er så nære på å komme som overhode mulig. Han stønner ut noen banneord og er millimetere unna å ta saken i egne hender, bokstavelig talt, for å fullføre det vi begynte på. Disse magiske sekundene er heftige for meg. Og – som han forteller meg etterpå – også for han. Men han trenger tiden til å sortere følelsene og spenningen. «Men, hva faen skjer nå?» stønner han. «Nå skal vi sove, takk for en deilig runde med mange herlige orgasmer, elsker å ha sex med deg kjæresten min» sier jeg og klenger meg inntil han mens jeg stryker på ham og lar han virkelig kjenne både gleden, takknemligheten og kjærligheten min til han. Han roer seg etterhvert men ikke mer enn at mine kjærtegn gjør at han fremdeles befinner seg i kåthetens tåke. Jeg stryker kjærlig på ham men unngår helt bevisst pikk og baller. Merker at han vrir seg i en blanding av frustrasjon og salig nytelse og det er akkurat det jeg vil. Omsider sovner vi og vi sover godt.
    It's not a date, it's just sex
  2. 14 brukere liker dette innlegget:

Bergensparet2017 (1 dag siden), Finbeck & Fia (1 dag siden), gkailoggsjora (5 Dager siden), hottie37 (4 Dager siden), Joev (5 Dager siden), Kinky6 (5 Dager siden), Kjellemannn (1 dag siden), Leiav (5 Dager siden), lekelitt (5 Dager siden), puppekos (4 Dager siden), salt&pepper (4 Dager siden), Sternum6 (5 Dager siden), Ungsjømann93 (5 Dager siden), unitom (5 Dager siden)
    Ble medlem Mar 2018
    Bosted drammen
    Alder 37
    Innlegg 15

Standard

veldig bra skrevet;-)
    Hottie37

Bokmerker

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg