Velkommen til Cuckold.no! Registrer deg her for gratis medlemskap hos Skandinavias største cuckoldnettsted!

Ble medlem Mar 2018
    Bosted drammen
    Alder 37
    Innlegg 29

Standard Alltid interessant å høre andre synspunkter på en god bull;)

Hei...nå har jeg og min bedre halvdel holdt på med dette en stund og trives veldig godt med denne livsstilen Hadde vært interessant å høre andre sine synspunkter på hva som kjennetegner en god bull..
    Hottie37
    Ble medlem Dec 2009
    Innlegg 28

Standard

Hører veldig gjerne dine erfaringer også...
  3. Følgende bruker(e) liker dette innlegget:

hottie37 (07-05-18)
    Ble medlem Mar 2018
    Bosted drammen
    Alder 37
    Innlegg 29

Standard

en god bull i mine øyne er en som *oppvarter/jakter* på hotwifen,er til å stole på og en *hvordan går det * melding i ny og ne når relasjonen er opprettet.Lar hotwifen føle seg verdsatt. At bullen og hotwifen kan være åpen mot hverandre. Tillit,åpenhet,god kommunikasjon og gjensidig respekt er det jeg mener er viktige verdier i en god bull.
    Hottie37
  5. 6 brukere liker dette innlegget:

askbur (10-05-18), bgood30 (07-05-18), hun (28-05-18), Liselotta (25-05-18), oslo bull (07-05-18), Rosette (03-06-18)
    Ble medlem Dec 2009
    Innlegg 28

Standard

Veldig godt skrevet, mange gode poenger her. Det hadde vært veldig spennende å lest om deres erfaring. Gjerne en fortelling om første gangen du skulle treffe en bull... fortell gjerne alt, alt om planleggingen, treffet og hvordan du og mannen hadde det etterpå
    Ble medlem Dec 2017
    Bosted Drammen
    Alder 29
    Innlegg 15

Standard

Ærlig, ekte og folkelig.
  8. Følgende bruker(e) liker dette innlegget:

hottie37 (08-05-18)

Bokmerker

Regler for innlegg

• Du kan starte nye tråder
  • Du kan svare på innlegg / tråder