Velkommen til Cuckold.no! Registrer deg her for gratis medlemskap hos Skandinavias største cuckoldnettsted!

Tråd: Bergen 11-15 oktober

Viser resultatene 1 til 4 av 4

Ble medlem Nov 2013
    Bosted Stavanger
    Innlegg 22

Standard Bergen 11-15 oktober

Skal til Bergen og vil sette pris på kontakt med cuckolds. Send melding så kan vi gjøre avtale om å treffes.
    Ble medlem Jun 2011
    Bosted Bergen
    Alder 52
    Innlegg 337

Standard

Dette er vel strengt tatt en kontaktannonse, og burde vel således vært plassert der...... men, for å oppklare, er det den mannlige cuckold du ønsker kontakt med, eller er det egentlig cuck'ens Hotwife du egentlig ønske rå treffe......? AV og til er det viktig å skille begrepene og bruke de i tråd med den hensikten du forsøker å oppnå?
    A Gentleman in Public, a Master in the Bedroom
    Ble medlem Nov 2013
    Bosted Stavanger
    Innlegg 22

Standard

For å svare deg på om dette er en kontaktannonse. Nei jeg postet at jeg er i Bergen i ett visst tidsrom og har ikke lagt mer i det enn at jeg godt kunne ønske å knytte kontakter samtidig.
    Er forøvrig enig i at jeg er vag når det gjelder hvem jeg ønsker å treffe men oppegående mennesker forstår vel at en bull ønsker kona og ikke mannen.
    Hvis du ikke er admin og reagerer på upassende kommentarer bør du ikke bruke dette forumet til å leke belærende lærer. Jeg trenger ikke din hjelp til å skille begreper om noen ting.
    Håper det er andre fine folk i Bergen som ønsker en positiv kar velkommen til Bergen
  4. 2 brukere liker dette innlegget:

kukkpai (3 uker siden), mars12 (1 uke siden)
    Ble medlem Jun 2011
    Bosted Bergen
    Alder 52
    Innlegg 337

Standard

Jeg er ikke admin, men jeg er moderator, og har således som oppgave å påse at ting postes der de er ment å postes, og iht de reglene som gjelder for posts, samt oppklare eventuelle misforståelser. Jeg føler vel at jeg her hjalp deg på rett vei med en videre oppklaring og utdyping som forhåpentlig kan komme deg selv til nytte....
    A Gentleman in Public, a Master in the Bedroom
  6. Følgende bruker(e) liker dette innlegget:

kukkpai (3 uker siden)

Bokmerker

Regler for innlegg

• Du kan starte nye tråder
  • Du kan svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine