Velkommen til Cuckold.no! Registrer deg her for gratis medlemskap hos Skandinavias største cuckoldnettsted!

Tråd: Lets do "Locktober"

Viser resultatene 1 til 10 av 20

Ble medlem May 2018
    Bosted Trondheim
    Innlegg 17

Standard Lets do "Locktober"

Vi har – etter å ha praktisert lek med kuklås, erting og nektelse over variable perioder – nå (nesten) bestemt oss for å gjennomføre den pirrende leken «Locktober». For de uinnvidde handler leken om den krevende øvelsen å bruke en kuklås hele oktober måned.

Vi har snakket oss gjennom noen erotiske regler for denne spennende leken og kommet fram til følgende.

1. Hun kan låse meg opp når hun vil, for rengjøring, erting og sex (det siste betyr ikke automatisk orgasme for meg).
    2. Hun må gå sexy kledd så ofte som mulig og erte og terge han så ofte som mulig slik at han holdes ivrig og på pinebenken
    3. Hun har vetorett på å avbryte perioden når som helst forutsatt at jeg sier meg enig.
    4. Orgasme for han er kun etter tillatelse fra henne, med unntak av #4. Dersom han er "uheldig" og får en ikke planlagt orgasme må den være avbrutt (såkalt ruined), selv om (sex med) hun er årsaken.
    5. Vi må spille "rull terningen" minimum fire ganger i perioden (unntak fra/tillegg til #3) og spillereglene er slik: Terningkast 1 til 5 = forblir innelåst. Terningkast 6 gir rett til frigjøring men terningen må kastes på nytt. Ved terning 1, 2 eller 3: En seanse med erting og nektelse av han, ingen utløsning. Terning 4: Han får tilfredsstille seg selv og sprute på seg selv mens hun ser på. Terning 5: Hun gir ham en ruinert orgasme. Terning 6: Sex med henne men utløsning utenfor henne.
    6. Hun skal ha minst en orgasme hver dag, forårsaket av enten han (tunge, fingre eller midlertidig frigjort pikk) eller vibrator.
    7. Hun kan sørge for egen tilfredsstillelse ved hjelp av andre enn han, står fritt til å engasjere seg seksuelt med andre (noe vi enda ikke har forsøkt) i hele perioden.
    8. "Locktobers" siste dag (31.10) skal feires med fjerning av kuklås, hun ifører seg antrekk han ønsker seg og det hele avsluttes med full orgasme for han og han skal komme i henne.
    9. Dersom begge er enige om at "Locktober" ble en suksess har hun full rett til å gjennomføre "NO-vember" også.

Siden denne postes i historier hører det med til saken at jeg vil skrive noen oppdateringer om hvordan denne krevende, smått euforiske og skumle reisen vil gå. Hvis dere vil høre om det da........
    Vedlagte bilder
  2. 5 brukere liker dette innlegget:

cuckjo (26-09-18), Joev (27-09-18), lekelitt (26-09-18), mars12 (11-10-18), Rog (4 uker siden)
    Ble medlem Oct 2017
    Bosted Vestfold
    Innlegg 2

Standard

Vi elsker historier så bare kjør på med opplegget.
    Ble medlem Oct 2014
    Bosted Larvik
    Innlegg 23

Standard

lykke til,spennende lek
    Ble medlem May 2018
    Bosted Trondheim
    Innlegg 17

Standard

Ruined2.gif

Da er vi offisielt i gang med årets utfordring.
    Før jeg ble låst inn sent i går kveld måtte jeg tømmes ordentlig. Det ble to ruinerte orgasmer og en vanlig håndjobb, da var jeg tom og klar for buret. Det ble en myk start (bokstavelig talt) når jeg slapp unna oppspart kåthet som kunne stanget mot buret allerede på første dag. Takk til kona som ga meg en slik start.

I dag har jeg slikket henne til to orgasmer og hun har brukt vibratoren på seg selv og gitt seg en orgasme mens jeg fikk æren av å se på. Det var deilig. God start
  6. 6 brukere liker dette innlegget:

bear213 (02-10-18), Jern i ilden (05-10-18), Joev (02-10-18), Kinky6 (09-10-18), puppekos (02-10-18), Ungsjømann93 (02-10-18)
    Ble medlem Oct 2017
    Bosted Vestfold
    Innlegg 2

Standard

Vi er klare for å høre hvordan det går videre.
    Ble medlem May 2018
    Bosted Trondheim
    Innlegg 17

Standard

Mandag 1.: En «normal» dag på jobben, deretter trening. Var mildt sagt spent på om buret ville vises gjennom løpeshortsen min. Har forsøkt dette et par ganger tidligere men da med andre klær. Og ja – det var synlig at «noe» tok plass i shortsen. Kona bare lo og sa at ved første øyekast så jeg ekstra velutstyrt ut, så lenge man ikke stirret for lenge og ante konturene av den lille hengelåsen men den utfordringa fikk jeg bare ta. Dette gjorde meg selvsagt kåt, med den reaksjonen det medførte; en blanding av nytelse, motstand og frustrasjon. Etter trening slappet vi litt av, en rask matbit før dusjen stod for tur. Hun frigjorde meg i forbindelse med dusjen – greit å få rengjort skikkelig etter en svett økt - men lot baseringen rundt ballefestet sitte på. Jeg dusjet under oppsyn slik at ingen «uhell» skulle inntreffe. Hun satt på krakken på badet med et fandenivoldsk glis og oppfordret meg til å være nøye med både vask og ikke minst barbering der nede. «Fy faen dette tenner meg» utbrøt hun når jeg stor og tørket meg og det var ikke til å unngå at junior reiste seg og det var en deilig følelse å kjenne baseringen klemme godt rundt ballefestet. Hun hadde rengjort buret mens jeg dusjet og dro meg med inn på soverommet der jeg slikket og fingret henne til tre voldsomme orgasmer. Jeg forble kåt og knallhard mens det pågikk og måtte deretter ligge i ro til pikken krympet slik at hun, med litt famlende hender fikk montert på låsen igjen. I det hengelåsen klikket seg på plass akte hun seg opp over meg, satte seg over ansiktet mitt og beordret meg til å gi henne enda en pulstopp. Noe som igjen gjorde meg tent, pikken min forsøkte å reise seg, denne gangen fullstendig forhindret. Kåt og frustrert er en vill kombo! Nok teasing for denne første dagen.
  9. 4 brukere liker dette innlegget:

Jern i ilden (06-10-18), puppekos (08-10-18), Rudolf (10-10-18), Ungsjømann93 (08-10-18)
    Ble medlem May 2018
    Bosted Trondheim
    Innlegg 17

Standard

Tirsdag 2.: Fikk et par frekke meldinger mens jeg var på jobb, som selvsagt resulterte i økt blodtilførsel et visst sted, en ganske deilig men frustrerende setting. Tanken på at jeg «lider» gjør henne kåt og enda mer ivrig. Hun sier at dette kommer til å bli lekende lett å holde ut, for hennes del. Fordi det ikke er noe å holde ut som hun sier. Ingen lang teasing session denne kvelden, jeg slikket og fingret henne så hun nådde toppen to ganger. Hun var ekstra kosete med meg etterpå, holdt rundt meg, strøk på meg og sørget selvsagt for å kjæle litt med ballene og fortelle meg at hun nyter å sovne inntil meg, akkurat passe tilfredsstilt og ikke minst med tanken på at hun styrer hva jeg får, og ikke.

Onsdag 3.: Hun er på besøk hos ei venninne hele kvelden. Før hun drar svinser hun rundt i bare undertøyet og erter meg litt. Jeg forsøker å røre henne men hun vrir seg leende unna. Sier hun gleder seg til å komme hjem, hjem til orgasmegaranti – helt uforpliktende. Vel hjemme har jeg allerede funnet senga så hun kommer krypende inntil meg, finner fram vibratoren og ber meg slikke og suge brystvortene hennes mens hun bruker vibratoren på seg selv. «Se på meg» sier hun. «Nyter du synet? Få se på deg, stanger det i buret?» Den strekker så langt det er mulig og det ser rart ut og føles ganske så ubehagelig men også utrolig pirrende. Jeg synes det ser ganske tåpelig ut men hun forsikrer meg at det ser veldig sexy ut. «Er det spennende å ikke vite? At jeg har kontroll på hva som skjer/ikke skjer med deg mens du vet hva du må gjøre for meg?» spør hun. Jeg bekrefter at så langt er det mer spennende enn motsatt men usikkerheten gjør meg også litt usikker, ikke bare tent. Vi trenger nok å øve mer og det er akkurat det hun sier. Her skal det øves – lenge.
  11. 4 brukere liker dette innlegget:

Joev (09-10-18), puppekos (08-10-18), Rudolf (10-10-18), Ungsjømann93 (08-10-18)
    Ble medlem May 2018
    Bosted Trondheim
    Innlegg 17

Standard

Torsdag 4.: Nå begynner jeg å kjenne det ordentlig, litt krevende men samtidig spennende. Jeg våknet med en blandet følelse av at junior kjemper for å reise seg men stenges ganske så brutalt inne og det er både litt ubehagelig og samtidig pirrende at hele utstyret strekkes i stedet for å bli normalt hard. Mens vi stod på badet fikk jeg lovnader om at vi skal spille «rull terningen» i morgen, siden det fredag. Det blir utrolig spennende og galskapen i det hele er at jeg både håper på terningkast seks, og dermed muligheten til sex, men i tillegg blir jeg omtrent like tent av tanken på at terningen viser 1-5, beklager – ingenting på deg nå heller. Det hadde jeg ikke trodd da vi startet denne leken. Da vi entret senga på kvelden sa hun; «kom igjen, ta på meg, bruk hendene dine overalt». Mens jeg begynte å stryke å tafse på henne spurte jeg samtidig hva hun håpet på i morgen fredag, hun ventet med svaret til hun var blitt passe kåt og da kom det med tung pust; «Herregud vennen min, dette er jo mer pirrende enn hva jeg noen gang hadde forestilt meg. Akkurat nå håper jeg at terningen bestemmer at du skal holdes innelåst så kan jeg ta opp det hele til ny vurdering på lørdag. Men tanken på å låse deg opp og ha en seanse med erting av deg, kjenne den harde pikken din uten at du får komme og deretter låse deg inn igjen er også veldig erotisk» - og dermed kom hun i en voldsom orgasme ved hjelp av mine kyndige hender og fingre.
  13. 3 brukere liker dette innlegget:

Joev (10-10-18), puppekos (10-10-18), Rudolf (10-10-18)
    Ble medlem May 2018
    Bosted Trondheim
    Innlegg 17

Standard

Fredag 5.: Jeg er kåt, frustrert, spent, tent, stresset, opphisset, usikker, lykkelig og nyfiken. En følelsesmessig cocktail som svinger nærmest konstant. Skummelt….. og sexy. Hun er flørtende, frekk, frimodig og frilynt i alt hun sier og gjør. Erter meg, leker med meg og viser seg fra en side jeg ikke har sett før. Det er deilig. Vi sender hverandre noen frekke meldinger på jobb, det banker og presser i buret, en følelse som anbefales for dere som enda ikke har prøvd. Fredag kveld, hun holder avtalen og kler seg passe utfordrende med utringet kjole, tynne strømper og ellers sminket og pyntet. Vi går på badet sammen, hun låser meg opp med langsomme bevegelser, frigjør meg helt og reaksjonen er umiddelbar – pikken min reiser seg lengselsfullt i full giv akt. Hun stryker overkroppen min, lar hendene gli langs hoftene mine og bak på rumpa, unngår helt bevisst og ganske så utfordrende den harde kåte pikken min, stirrer meg inn i øynene og ber meg dusje og barbere meg, både her og der, mens hun holder meg under oppsyn til jeg er ferdig. Mens jeg steller meg ferdig etter dusjen svitsjer hun over til triviell prat, om jobb og venner, slik at lysten og kåtheten gradvis avtar og hun benytter anledningen til å smette på meg låsen, nå med mer kyndige hender enn sist. Vi spiser, deler en flaske vin og nyter hverandres selskap før det er på tide å leke videre.

Vi går inn på soverommet, hun trekker kjolen over hodet, fjerner BH’en og blir stående i truse og strømper. Jeg nyter synet og hendene hennes som begynner å kle av meg. Til slutt er jeg helt naken foran henne, kun iført buret, og fangen stanger hardt mot fengselet, desperat etter å komme ut. Hun finner fram terningen, gliser og spør meg hvem av oss som skal trille den. «Du» svarer jeg med en gang. «Det stemmer kjære, uansett hva du hadde svart» sier hun. Nå er jeg er helt på tuppa av spenning og hodet mitt er fullt av usikkerheten og spenningen rundt terningen. Kun ørliten sjanse for terningkast seks men du verden som jeg håper på det. Hun ser på meg med et frekt smil, øynene hennes er blanke av kåthet. «Nå triller jeg, blir det noe annet enn seks må vi holde oss til reglene kjære, da slipper du ikke ut i kveld, sånn er det bare. Gud så spent jeg er! Har du lyst til å endre reglene? Skal vi heller si frigjøring om det blir fire, fem eller seks? Femti prosent sjanse liksom?» Jeg svarer at det frister veldig men mener vi må være tro mot avtalen vi gjorde, selv om det krever sin mann å si det akkurat nå. «Enig» sier hun. Fjerner boka og leselampa på nattbordet, rister terningen lett i hånden og slipper den rullende på bordet……….den stopper og viser……………..fire øyne…………….faen!

Jeg er skuffet, frustrert og tent på en og samme tid. Hun bare ser på meg, fremdeles smilende men jeg aner litt den samme reaksjonen hos henne som hos meg. «OK, plan B» sier hun, uten at jeg vet hva det betyr.
    Hun kommanderer meg på rygg, setter seg ved fotenden og åler seg opp mot skrittet mitt. Slikker ballene mine forsiktig og lenge. Jeg blir gal av behandlingen, ikke minst når hun fortsetter oppover med tungen sirklende rundt brystvortene mine før hun setter seg kontant over ansiktet mitt og freser «slikk meg». Om jeg gjør, tunga mi er ivrig og krevende og hun kommer flere ganger. Vi bytter roller, hun på rygg og jeg med hodet mellom bena hennes. Da kommer det (omsider) fra henne; «hadde du likt det om en annen mann tok meg hardt nå mens du var her og kikket på, innelåst og nektet?» Jeg gryntet tilbake med munnen full av våt fitte «visst faen hadde jeg likt det, la oss prøve». Dermed kom hun igjen, jeg brukte fingrene mine ivrig mens jeg nærmest ropte til henne «ja, se for deg en stor pikk som knullet deg skikkelig hardt mens jeg ble tvunget til å se på og holde deg ordentlig fast». Da skjedde det; hun flommet over i en voldsom sprutorgasme mens hun hylte av begeistring og laken og strømper ble søkkvåte. Fullstendig slått ut, litt flau og rødflammet fikk hun av seg strømpene, vi skiftet laken og krøp inntil hverandre mens vi pludret videre om fantasien. Det pulserte hardt i pikken min mens jeg omsider greide å sovne med hodet fullt av frekke tanker om det vi nettopp hadde delt.
  15. 4 brukere liker dette innlegget:

citation10 (14-10-18), Joev (10-10-18), puppekos (10-10-18), Rudolf (10-10-18)
    Ble medlem Sep 2016
    Bosted Sentrale østlandet
    Innlegg 12

Standard

Du er heldig som har møtt din kvinne, selv om dette i din setting har mer med bdsm enn cuckold? Jeg møtte også en slik kvinne for ikke lenge siden, som rett og slett ble tent av tanken på å kunne kontrollere en pikk på den måten. Vite at den var kåt og sultet, men så ble det litt knute på tråden og diverse misforståelser på hvor interessert jeg egentlig var i henne og hun feiget ut. Jeg får skylde meg selv på at jeg hadde et noe utydelig kroppsspråk, men hun var så gira på dette at hun kunne leve lenge uten samleie, fordi det kun var oss to, uten bull. Jeg fikk beskjed om at det ikke ble livsvarig kyskhet, men at vi snakket om flere måneder som gangen, ja hun nevnte en gang opp til tre år innelåst uten en eneste utløsning, bortsett fra utlåsing til hygiene osv. Hun elsket tanken på å holde en pikk innelåst og frustrert, så kåt at det piplet sædvæske. Hun kunne finne på å onanere seg selv mens jeg lå remmet i senga, eller la meg jukke henne med fingrene med innelåst pikk som ikke hadde hatt utløsning på flere måneder. Men da er vi mer inne på bdsm når det kun er et spill mellom to personer. Dessverre er disse kvinnene enkle å finne. Ihvertfall ikke i det typiske miljøet som fetlife osv. Der kryr det jo av såkalte kyskhetsslaver og tilbud og etterspørsel står ikke helt i forhold til hverandre. Kunsten er å finne en slik kvinne i et fora som ikke er et typisk kinksted.

For min del handler det å bli tvunget til langvarig kyskhet i kombinasjon å bli teaset og måtte tilfredsstille henne med alt annet enn kjønnsorganet, eller bare se på at hun leker med seg selv uten at jeg selv kan få utløp for kåthet om hvor lenge man holder ut uten å bli fullstendig gal. Også tanken på at man kanskje aldri får knulle henne så lenge forholdet varer er også pirrende. Mildt sagt.

Bokmerker

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine

Stikkord for denne tråden