Velkommen til Cuckold.no! Registrer deg her for gratis medlemskap hos Skandinavias største cuckoldnettsted!

Tråd: Hvordan innføre en tredjepart i lek

Viser resultatene 1 til 4 av 4

Ble medlem Feb 2016
    Bosted Oslo
    Alder 32
    Innlegg 1

Question Hvordan innføre en tredjepart i lek

Dama har ikke vært så interessert i en tredje part i det siste.
    Men igår nevnte hun at om hun var skikkelig kåt, så er hun interessert.
    Så altså om hun ikke er kåt er hun ikke interessert, men om hun er det, så liker hun det. Jeg bare ser for meg at det da kan være vanskelig å få hun såpass kåt med en tredje person til stede, om hun ikke tenner på tanken med mindre hun er skikkelig kåt. Noen som har hatt lignende utfordringer?
    Ble medlem Mar 2010
    Bosted ............
    Innlegg 150

Standard

Har et lignende problem:
    Når kona er ekstra kåt, da ønsker hun seg flere menn (gjerne 5), dette oppstår gjerne spontant.
    Blir umulig å ordne det rent praktisk...
  3. Følgende bruker(e) liker dette innlegget:

BAAC (1 uke siden)
    Ble medlem Jan 2016
    Bosted Sandnes ,,,
    Alder 53
    Innlegg 12

Standard

Har og en hotwife som i blandt trenger mye kuk ganske spontant. Ofte er det vansklig å finne buller på minuttet.
  5. Følgende bruker(e) liker dette innlegget:

BAAC (1 uke siden)
    Ble medlem Jun 2011
    Bosted Bergen
    Alder 52
    Innlegg 337

Standard

er nok et velkjent problem dette.

Bare det å finne potensielle bull'er som tilfredsstiller alle "krav" og ønsker er i seg selv vanskelig. Det blir enda vanskeligere dersom det må være noen som kan stille nokså spontant, og som derved både må ha en del disponibel fritid, og bo relativt nært. Skal man samtidig har fler enn én synes det som en nesten "umulig" oppgave. Jeg antar man bare må ta tiden til hjelp og gradvis rekruttere en og en, som hver for seg tilfredsstiller ønskene. Da er det vel viktig å bruke flere kanaler å rekruttere på. Her er bare ett av dem. Man kan se for seg å ha parallelle profiler på flere nettsteder. Uansett gjelder det å være veldig tydelig på hva man ønsker seg, og hva man absolutt IKKE søker. Jeg har forsøkt dette på vegne av en tidligere partner, og vet det er mulig å oppnå, men det krever tid og energi. Og ikke minst så krever det at dama innser problemet, og klarer å fokusere mer på kvantitet enn på "kvalitet" i denne sammenhengen. Dersom hver og en av de man skal leke med må oppfylle en uendelig minstekrav-liste har man selvsagt ingen mulighet til å oppnå det man ønsker. Som koker ned til muligheten til å bli pult på spontant grunnlag av en eller flere.
    A Gentleman in Public, a Master in the Bedroom
  7. 2 brukere liker dette innlegget:

BAAC (1 uke siden), TobiasX (1 uke siden)

Bokmerker

Regler for innlegg

• Du kan starte nye tråder
  • Du kan svare på innlegg / tråder
  • Du kan laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine