Tråd: Min tid som fast barnevakt og bull

Viser resultatene 1 til 3 av 3

Ble medlem Oct 2018
    Bosted Oslo
    Alder 24
    Innlegg 8
    Liker 0
    Takket 0 ganger i 0 innlegg

Standard Min tid som fast barnevakt og bull

Vil du ikke se annonser? Logg inn!
    Da jeg gikk på universitetet pleide jeg å sitte barnevakt for en guttunge til naboen min. Han og jeg pleide å se tegnefilm og spise godteri i helgene, mens foreldrene var ute på sine "date" nights. Det pleide ofte å bli såpass sent at guttungen hadde sovnet før foreldrene kom hjem. Noe som gjorde tingene litt enklere for oss.

Så snart han sov godt og foreldrene var kommet hjem, så ville vi sette oss i stuen og ta et glass vin. Så snakket vi gjerne om hvordan kvelden hadde vært, hva de hadde vært ute på og hvordan ungen hadde vært(alltid eksemplarisk). Konen ville gjerne trekke seg nærmere meg og starte å beføle meg opp og ned på lår og bryst, mens jeg ville bare snakke videre med mannen hennes, som ingenting. Dette viste jeg gjorde at hun ble "irritert" for hun ønsket å få min oppmerksomhet, så hun kunne få det hun ønsket. Dermed ble hun også mer aggressive, istedenfor å føle lett rundt på min kropp, så ville hun ta opp beltet mitt og åpne buksen min. Så hun kunne stikke en hånd ned og kjenne hvor tent jeg egentlig var. Hun ville kysse meg på nakken og bite meg lett i øret, i forsøk på å få en reaksjon. Jeg ville derimot bare fortsette samtalen med mannen hennes. Jeg likte settingen at hans kone sitter å beføler og kysser på barnevakten deres foran ham, og han må forsøke å holde en normal samtale gjennom det hele.

Når jeg merker at han mister konsentrasjonen helt. Så ville jeg ta konen sitt hår i min hår i en bunt, trekke hennes hode opp og bakover, for så å gi henne et fyldig kyss med mine store, bløte lepper. Jeg kunne alltid se på henne at hun trengte det da. At hun var helt på grensen av hvor mye hun klarte å bli teaset. Så jeg ville ta henne med opp på soverommet dems, sette henne ned på kne og trekke ned mine allerede åpne bukser. Hun ville starte å suge meg som om det sto på livet hennes. Varierte mellom å leke med tungen rundt hodet og å presse seg så langt ned at tårene trillet og hun gagget. Mannen ville gjerne komme inn litt etter, til å se at hans kone allerede hadde deres barnevakt langt nede i halsen, lengre enn han noensinne har nådd. Han ville ofte ta opp telefonen til å filme eller ta bilder. Noe jeg elsket, siden jeg alltid setter pris på et publikum.

Når jeg var godt varmet opp så ville jeg trekke konen opp. Dytte henne inntil veggen og spre benene hennes. Hun squirtet veldig lett av seg, så jeg ville starte å fingre lett, før jeg gikk hardt til verks. Da ville hun skrike for full hals, mens det sprutet utover gulvet på soverommet. Grunnet skrikingen, så måtte jeg holde over munnen hennes, kan ikke la henne vekke ungen.

Så ville jeg gjerne snu henne rundt, og pushe meg selv inn. Jeg elsket alltid å høre henne gispe. Jeg passet alltid på at mannen hennes kunne tydelig se hvor dypt min pikk gikk inn og ut av henne. Hvordan ansiktet hennes så ut mens jeg gjorde det. At han viste hvor deilig hun hadde det med å bli pult av en ung gutt, som kunne bruke henne hele natten om hun i det hele tatt orket det.

Vi ville bytte mellom stillinger og at hun sugde meg. Av og til var vi i sengen, andre ganger var vi oppetter veggene og nede på gulvet. Når vi fant en god stilling ville hun gjerne ligge å si til mannen hennes om hvor godt jeg brukte henne og at han skal være stolt at hun blir så tilfredsstilt. At kanskje han kan få komme når hun er ferdig. Dette var alltid virkelig sexy å høre på. Og fikk meg ofte til å bli både hardere og hurtigere i hvordan mine hofter slo mot henne.

Når jeg var i ferd med å komme, så ville hun alltid ha det i munnen. Hun gikk ned på kne og gapte opp, og brukte sin hånd på meg frem til jeg skjøt mine tykke hvite striper med cum utover hennes munn og ansikt. Vi ville oftest bare ligge helt utmattet etter, og bare nyte følelsen og lukten av sex i rommet.

Jeg viste de gjerne ville fortsette mellom seg, så oftest gikk jeg ut på badet og vasket meg, mens jeg lot dem leke i fred. Så ville de følge meg ut, betale meg for arbeidet som barnevakt for kvelden og gi meg en klem. Dette pågikk i 7 måneder og var virkelig en deilig måte å utforske livsstilen som bull, pluss tjene litt ekstra.

Av og til ville konen invitere meg over mens mannen var på reise. Så jeg kunne pule henne og sende bilder eller videoer til ham. Var generelt en virkelig deilig tid å være student denne tiden.
    Ble medlem Oct 2018
    Innlegg 2
    Liker 2

Standard

Pirrende og svært erotisk historie Spesielt at dere sendte bilder og videoer til mannen når dere var alene.
    Ble medlem Oct 2018
    Bosted Oslo
    Alder 24
    Innlegg 8
    Liker 0

Standard

Vil du ikke se annonser? Logg inn!
    Heheh, glad du kunne like den. Ble vanskelig å skrive om én spesiell hendelse, så skrev en generell fortelling om hvordan en kveld ville gå for oss. Ja, digget å få spørsmål om jeg kunne komme over for å ta de videoene og bildene. Min favoritt var da jeg tok med meg en kompis over, og vi dobbel-penetrerte henne. Da stønnet hun ekstra godt, og fikk en creampie i hvert hull. Mannen fortalte meg at det er favoritt videoen hans å se, og kommer til den selv flere år etter

Bokmerker

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine