Velkommen til Cuckold.no! Registrer deg her for gratis medlemskap hos Skandinavias største cuckoldnettsted!

Tråd: Vestfold-cuckold-04

Viser resultatene 1 til 1 av 1

Ble medlem Jun 2012
    Alder 37
    Innlegg 6

Standard Vestfold-cuckold-04

Hun suger og runker hann, spyttet henger i tynne tråder mellom kukken og tungen hennes, hun slurper dette i seg på tilbakeveien. Etter en stund begynner han å ta henne på puppene og fingre fitta hennes i trusa, så legger han henne svakt bakoverlent og tar av henne g-strengen. Hun ligger nå halveis på ryggen og kikker bort på meg for å se om al fremdeles er greit, det bekrefter jeg med et lurt smil og kåte blikk. Han setter seg på huk og sprer beina hennes, så begynner han å slikke henne.

Etter litt klarer hun ikke holde igjen og begynner å stønne ganske høyt før hun ser på meg med et strengt og kåt blikk som sier ganske mye mer enn ord. Tanken slår meg plutselig at jeg ikke går ned på henne så ofte, og i allefall ikke får henne til å stønne slik. Dette sier jeg ikke for å være en skikkelig «cuck», men det er noe hun bekreftet på vei hjem dagen etter. «Han gjorde noe rart med tunga» sa hun.
    Når han har holdt på noen minutter sier hun veldig lavt og nesten ynkende «herregud jeg kommer»! Hun får orgasme, ikke sånn ut av hvitøyet men en liten orgasme. Jeg får henne også til å komme slik, noe jeg skal fortelle mer om senere hvis noen ønsker?, hadde en liten konkurranse /veddemål med nettopp denne bullen på et senere tidspunkt😉

Når hun får pustet lettet ut reiser han seg halveis opp, har kukken i hånden og fører den til fitta hennes som nå er klissvåt! Han drar den litt opp og ned mellom fitteleppene hennes, hen ser på meg for å forsikre seg om at jeg er «cool» med det som skjer. Så begynner han forsiktig å dytte den innover, hun stønner svakt og ser bort på meg med et kåt og spørrende blikk «er dette greit blikket» 😊 Jeg bekrefter igjen der jeg bokstavelig talt sitter og sikler med min egen kukk i hånda.

Han jobber forsiktig pikken inn og drar den forsiktig ut, den svarte huden på kukken hans har blitt enda mørkere på grunn av fittesaften. Man ser tydelig hvor langt inne han har vært, det bekrefter hun senere at er noe hun syntes er veldig digg å se. Når han har fått åpnet henne skikkelig øker tempoet, hun ser på han med morske senkede øyebryn mens hun biter seg i underleppen, jeg merker hun forsøker å skjule for meg at hun digger det så mye, det ser jeg tydelig!

Han dominerer henne, er ikke hardhendt men tar kontrollen og knuller henne skikkelig, eier fitta hennes. Jeg må ta pause i runkingen, bare jeg rører ved den nå kommer jeg. Han stopper og fører henne opp av sofaen, det er tydelig at han vil ta henne bakfra. Hun tar noen skritt mot meg og smiler, gir meg et kyss og visker «går det greit? Liker du det» jeg svarer «ja det er sinnsykt digg, hva med deg?» hun ser på meg og smiler bekreftende ved å heve på øyebrynene.
    Så tar han henne litt til siden, stiller seg bak henne i sofaen. Det er ikke vanskelig å se når han går inn i henne, det bedømmes lett på utseende hennes og den klagende stønningen som snart går over til nærmest grynting, noe jeg aldri har hørt fra henne før nå, hun kommer så kraftig jeg aldri har sett maken til, litt ydmykende følelse faktisk…

Etter hvert stiller han seg opp foran henne igjen, jeg reiser meg også opp og vi legger kukken våre over ansiktet hennes mens jeg knipser noen bilder. Vi sammenligner litt, han slår meg med en god centimeter i tykkelse og med ca. 4-5cm. I lengden, jeg er 17cm og over gjennomsnittet tykk btw. Etter litt photoshoot så suger henne han litt, og så meg litt før han får henne til å slikke han på brystvortene, noe som tydeligvis tenner han veldig. Jeg står nå på siden og runker, hun sitter i sofaen og han lener seg over henne, han runker mens hun slikker brystvortene hans. Han runker, jeg runker, så gir ha tegn til henne om at han skal komme. Til min store overraskelse sklir hun litt ned, han går lengre opp i sofaen og hun gaper faktisk! Noe hun ikke gjør med meg !! , men nå er jeg så kåt at jeg bare vil se, så spruter han.

Det meste bommer på munnen men treffer på kinnet hennes og litt i håret på siden, resten av sæden havner på halsen og puppene. Noe får hun i munnen og hun svelger uten å lage en grimase før hun ser på meg, tar tak i kukken hans og suger den tom. Så tar hun og dypper den svarte staken hans i sæden hun har på brystet før hun suger det av den igjen. Så tar hun en finger, drar av litt sæd hun har på den ene puppen og legger det på tungen sin. Så snur hun hodet mot meg og viser tungen før hun svelger den avlange sædklumpen hun nå har på tungen.
  2. 11 brukere liker dette innlegget:

cuckoldpar (3 uker siden), erask (1 uke siden), inat (5 Dager siden), jonbogey (2 uker siden), mars12 (3 Dager siden), massøren.nr1 (3 uker siden), MrX (1 uke siden), puppekos (3 uker siden), Sorlandsscarlett (3 Dager siden), TobiasX (6 Dager siden), torosoha (2 uker siden)

Bokmerker

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine