Jump to content
Annonse

Har du vært inni din partner etter andre har tømt seg i henne?

Recommended Posts

pungen skrev (6 minutter siden):

ja, men jeg synest at det blir for glatt og vanskelig å få utløsning. 

det tenker jeg skal være litt av cuckold-momentet, nettopp at han ikke får samme nytelse/glede av det lengre, at det er forbeholdt Bull først og fremst....... ?

Annonse
brgbd skrev (6 timer siden):

det tenker jeg skal være litt av cuckold-momentet, nettopp at han ikke får samme nytelse/glede av det lengre, at det er forbeholdt Bull først og fremst....... ?

Tror du er inne på et vesentlig aspekt ved dette. Rent psykologisk, tror du nytelsen av å vite at bull har gitt fruen en maksimal opplevelse og som hengiven make godtar cucken å kjenne sin plass som nr to i denne sammenhengen gir en tilfredsstillelse som veier opp for bullen sin nytelse?

( håper jeg ikke spør dumt, men dette livet er foreløpig nytt for meg)

brgbd skrev (23 timer siden):

Det er mange aspekter i den settingen. Han tennes av at hun har vært "utro" og trangen for å gjøre henne til "sin" igjen gjør han ekstra kåt. Hun tenner på at han vil ta henne tilbake igjen etter å ha vært uskikkelig og forenes i et intenst knull som "visker bort" tidligere eskapader. Men også som @brgbd sier, det kan like gjerne handle om det ydmykende at han (altså cuck) må finne seg i å være nummer to, der hun er tilfredsstilt, Bull fikk maksimal nytelse som tok henne først (og lengst) og cuckens fysiske nytelse blir noe begrenset (hun er utvidet og klissete så friksjonen er så som så). 

SSC-par skrev (27 minutter siden):

Det er mange aspekter i den settingen. Han tennes av at hun har vært "utro" og trangen for å gjøre henne til "sin" igjen gjør han ekstra kåt. Hun tenner på at han vil ta henne tilbake igjen etter å ha vært uskikkelig og forenes i et intenst knull som "visker bort" tidligere eskapader. Men også som @brgbd sier, det kan like gjerne handle om det ydmykende at han (altså cuck) må finne seg i å være nummer to, der hun er tilfredsstilt, Bull fikk maksimal nytelse som tok henne først (og lengst) og cuckens fysiske nytelse blir noe begrenset (hun er utvidet og klissete så friksjonen er så som så). 

Det er jo denne dynamikken, at alt er så individuelt, og i stadig utvikling/bevegelse som gjør hele cuckold-greia så spennende.   Det er trolig ingen par som praktiserer dette helt likt.   For noen så er det kanskje mest en glidende overgang fra trekanter og/eller swinging, for andre er det mer en glidende overgang fra/til aspekter av BDSM.  (og så må en selvsagt ikke glemme noe så trivielt som "safe sex" oppi dette.   Dette med sprut her og der, er ikke noe en kan pragmatisk anbefale sånn generelt, så ofte blir dette mere fantasibilder enn realiteter... 

odin skrev (På 11.3.2012 den 18.24):

Har flere ganger vært inne i og tømt meg i mine eks damer, dette gir en utrolig følelse, nå har jeg aldri opptredd som cuckold, men derimot vært den dominerende part i forholdet og har elsket å få se at kvinnen nyter, evt blir brukt. Er heller ikke redd for kontakt med eget kjønn, er biseksuell, og elsker å komme i en kvinne som er "brukt" og kjenne saftene til en annen mann...;)

Jeg liker rense hennes fitte og knulle hun etterpå

Rouge skrev (På 28.12.2011 den 19.54):

Ja, uten at det gikk for meg

Ja, jeg tømte meg i henne

Nei

Ja, flere ganger uten at det gikk for meg, fordi hun vil at jeg spruter med en gang (innen ett minutt). Rekker jeg ikke det skyver hun meg vekk.

Ja, har tømt meg i henne flere ganger når jeg rekker å komme innen ett minutt. 

• 2 weeks later...
brgbd skrev (På 4.11.2020 den 14.01):

Det er jo denne dynamikken, at alt er så individuelt, og i stadig utvikling/bevegelse som gjør hele cuckold-greia så spennende.   Det er trolig ingen par som praktiserer dette helt likt.   For noen så er det kanskje mest en glidende overgang fra trekanter og/eller swinging, for andre er det mer en glidende overgang fra/til aspekter av BDSM.  (og så må en selvsagt ikke glemme noe så trivielt som "safe sex" oppi dette.   Dette med sprut her og der, er ikke noe en kan pragmatisk anbefale sånn generelt, så ofte blir dette mere fantasibilder enn realiteter... 

når det er sagt, så ja.   Hun her hjemme har stort sett holdt seg med én relativt fast "elsker", kanskje til nød to paralelle.    Folk hun/vi har blitt godt kjent med først, og hvor vi har følt oss trygge på en viss eksklusivitet, og forsiktighet.

Så det har jo med disse vært ubeskyttet, og ja jeg har stort sett alltid vært inni henne etterpå..... for meg, som vel er gjennomsnittlig stor, men elskerne større, så har den nylige sex'en med større pikker kombinert med glattheten gjort at jeg har følt mindre, fysisk, ved sex akkurat da, men sterkere reaksjoner/følelser i hodet enn vanlig,mog det har forsterket litt den opplevelsen av "cuckold"...