Jump to content
Annonse

Hvordan opprette album?

Recommended Posts

Hvordan oppretter jeg album? Er jeg nødt til å lagre bilder på en nettside først, før jeg lager album, eller havner bildene jeg legger ut i hovedalbumet i et eget album på profilen vår?

Annonse

Svarer meg selv. Ser ut til at du må lage albumtittelunder "opprett nytt album", og deretter trykke "opprett nytt album". Da blir du sendt til siden hvor du kan laste opp bilder. 

Takk for hjelpen - vær så god :) 

Det er jo tross alt bare 29 timer siden du spurte og her lever vel siden opp til sitt rykte, responstid på nivå med SAS...... Heldigvis fungerer selvhjelp (også her) og bildene dine er jo superbe men de som styrer support får (nok en gang) stryk. 

Humiliator skrev (10 timer siden):

Det er jo tross alt bare 29 timer siden du spurte og her lever vel siden opp til sitt rykte, responstid på nivå med SAS...... Heldigvis fungerer selvhjelp (også her) og bildene dine er jo superbe men de som styrer support får (nok en gang) stryk. 

Hei. 

Denne ble ikke besvart fordi vi så at brukeren klarte selv å finne en løsning på dette selv, minutter etter tråden ble opprettet. Tråden stenges nå.

Guest
This topic is now closed to further replies.
annonse

• Create New...