Jump to content
Annonse

Recommended Posts

I går (02.09.2020) var Cuckold.no nede grunnet uplanlagt nedetid. 
Vi jobber med å få chaten til å fungere. I går og i dag ble mye nødvendig programvare innstallert så nedetiden skyldtes dårlig kompabilitet mellom eksisterende programvare og ny programvare. 

Hvis man skal dra noe positivt ut av gårsdagen så er vi et stort skritt nærmere å ha en skikkelig bra chat! 

Edited by Cuckold.no_Utvikler
  • Liker 2
  • 1 month later...
Annonse
Cuckold.no_Utvikler skrev (På 3.9.2020 den 18.25):

I går (02.09.2020) var Cuckold.no nede grunnet uplanlagt nedetid. 
Vi jobber med å få chaten til å fungere. I går og i dag ble mye nødvendig programvare innstallert så nedetiden skyldtes dårlig kompabilitet mellom eksisterende programvare og ny programvare. 

Hvis man skal dra noe positivt ut av gårsdagen så er vi et stort skritt nærmere å ha en skikkelig bra chat! 

Da velger jeg, enn så lenge, å tolke det positivt. Et stort skritt nærmere en skikkelig bra chat den 3. september. Nå har vi kommet til november og da er det vel betimelig å etterlyse en status på hvordan der går med arbeidet? 

Androphilia skrev (14 timer siden):

Da velger jeg, enn så lenge, å tolke det positivt. Et stort skritt nærmere en skikkelig bra chat den 3. september. Nå har vi kommet til november og da er det vel betimelig å etterlyse en status på hvordan der går med arbeidet? 

cuckold.no ivaretas fortsatt i veldig stor grad på "dugnad".   Men noen utviklings- og vedlikeholdstjenester må man nødvendigvis kjøpe som profesjonelle tjenester.   Det har vært lansert en liten "donasjon" for å bidra, denne ligger på førstesiden idet du logger inn.  Foreløpig er det samlet inn 2.600,-, det er vel sånn omtrent nok til å dekke én times profesjonell utviklerkostnad.  Ikke stort man får utviklet på én time, tenker jeg..

SÅ uten at jeg selv kjenner status på dette, er min antakelse, at ting ikke virket slik det skulle, og trolig må man ta noen steg tilbake for å kartlegge HVA som ikke funket og hvorfor, og så begynne pånytt derfra.  Og det vil måtte ta litt tid, all den tid man ikke bare kan gå til et firma og kjøpe tjenesten med en fastsatt ferdigstillelsestid.   

Prosjektet er jo startet, det er en uttalt målsetning, noen jobber på det, men det jobbes trolig litt på langs med det... Så her må vi nok fortsatt smøre oss med litt fortsatt tålmodighet. 

brgbd skrev (9 timer siden):

cuckold.no ivaretas fortsatt i veldig stor grad på "dugnad".   Men noen utviklings- og vedlikeholdstjenester må man nødvendigvis kjøpe som profesjonelle tjenester.   Det har vært lansert en liten "donasjon" for å bidra, denne ligger på førstesiden idet du logger inn.  Foreløpig er det samlet inn 2.600,-, det er vel sånn omtrent nok til å dekke én times profesjonell utviklerkostnad.  Ikke stort man får utviklet på én time, tenker jeg..

SÅ uten at jeg selv kjenner status på dette, er min antakelse, at ting ikke virket slik det skulle, og trolig må man ta noen steg tilbake for å kartlegge HVA som ikke funket og hvorfor, og så begynne pånytt derfra.  Og det vil måtte ta litt tid, all den tid man ikke bare kan gå til et firma og kjøpe tjenesten med en fastsatt ferdigstillelsestid.   

Prosjektet er jo startet, det er en uttalt målsetning, noen jobber på det, men det jobbes trolig litt på langs med det... Så her må vi nok fortsatt smøre oss med litt fortsatt tålmodighet. 

Enig. Så lenge utviklingen skjer på fritid så tar det tid. Sånn er det når ting må gjøres på fritid. Motivasjon kommer også inn i bilde. Anyhow, :) Hva er den siste info? Om det er mulig å få en liten kort teknisk update. Takk 

Edited by Dirtyd

For all del. Jeg spurte vedkommende om det var mulig å få en status på fremdriften, basert på hans/hennes uttalelse tidlig i september, sitat; "vi et stort skritt nærmere å ha en skikkelig bra chat! " . 

Jeg også forstår at dette stedet er dugnadsbasert, det viser ikke minst den manglende villighet brukere har til blant annet å bidra til utvikling, den donasjonen har vel hatt samme status siden jeg ble medlem her inne. Og før noen kommer med "du kan jo spytte inn noen kroner selv i stedet for å sutre", så er svaret at det gjør jeg mer enn gjerne når jeg får vite litt om framdrift og planer. 

Antagelser er selvsagt greit men i denne sammenheng hadde jeg satt pris på en mer konkret tilbakemelding om hva man kan forvente seg når, aller mest fordi interessen for siden og personlige vurderinger alltid ligger til grunn for hva man bruker tid og penger på. 

2020 er som kjent tålmodighetens år så det er ingen grunn til å stange hodet i veggen og klage på at alt tar altfor lang tid men det må være greit å etterspørre en liten status om hvordan utviklingsarbeidet går, uten at noen blir krenket av den grunn. 

Tolk det heller positivt, som et ønske om at denne siden kan bli enda mer spennende og lettvint for folk som tenner på spennende settinger som handler om frihet, kontroll, deilig erotikk og mental pisking og berg-og-dal-bane for en som har åpnet tillitsdøra på vidt gap😇

Edited by Androphilia

Jeg setter pris på at våre medlemmer tar kontakt for å sjekke status. Det viser at det er lidenskap for nettsamfunnet vi har laget. 

Siden jeg har vært plaget med en del sykdom denne høsten går utviklingsarbeidet på lavgir men det jobbes med chaten og vi håper den er oppe og går iløpet av november. 

Takk for tålmodigheten og lidenskapen dere viser. 😘

• Liker 2
  • Takk 1
  • 4 weeks later...
Cuckold.no_Utvikler skrev (På 2.11.2020 den 23.41):

Jeg setter pris på at våre medlemmer tar kontakt for å sjekke status. Det viser at det er lidenskap for nettsamfunnet vi har laget. 

Siden jeg har vært plaget med en del sykdom denne høsten går utviklingsarbeidet på lavgir men det jobbes med chaten og vi håper den er oppe og går iløpet av november. 

Takk for tålmodigheten og lidenskapen dere viser. 😘

Jeg har ikke behov for info rundt diagnoser, lengde på sykemeldinger eller hvilket gir som benyttes men hadde satt pris på å vite noe om hvordan dere ligger an med tanke på en chat funksjon, som denne siden definitivt ville hatt godt av. Vil den komme eller er dette et for krevende arbeid p.t.? 

Det er mye som er tungvint/lite brukervennlig her men ta det som et konstruktivt engasjement da "konkurrerende" sider som nakenprat er mildt sagt dårlig så dette er kun litt mas fra en som synes det er fint med et nettsted med noe høyere nivå og "classy look".