Jump to content
Annonse
OSLOBBC

Norges Turne

Recommended Posts

Hei folkens,

Takket være korona får man jo ikke reist mye til utlandet, men jeg tenker at det allikevel ikke stopper oss å ha det gøy og kose seg her på landet.(så lenge man følger smittevern reglene og anbefalingene fra Helse myndighetene)

Derfor har jeg bestemt meg for å ta helgeturer rundt i landet. Også lurte jeg på om det er noen Hotwifes eller Queen of spades som fantaserer og drømmer om BBC og som ikke har mulighet å komme ned til oslo. hvilken tilbud som kommer inn bestemmer hvor jeg reiser til.

hvem er jeg da?

Jeg er en oppegående og utdannet ung mann som har noe erfaring med swingers miljøet og som er diskre, seriøs og tilregnelig.

jeg søker par og damer som er imøtekommende, sosiale og ikke minst seriøse.  Jeg bor og jobber i Oslo, så er du/dere i oslo eller vurderer en oslotur, er dere velkommende å ta kontakt.

jeg setter ikke noe begrensning på alder, men er mer opptatt av kroppen. det må være gjensidig tenning.

ikke nøl med å ta kontakt, jeg svarer alle.

klem jack   

Annonse

"så lenge man følger smittevern reglene og anbefalingene fra Helse myndighetene"....?

Jeg kan vel ikke se hvordan det å ha spontane, fysiske/intime treff med folk man overhodet ikke kjenner, og som attpåtil er "på turne", på noen måte skal kunne tolkes å være innenfor smittevernregler eller smittevern-fornuft.

Selv om man har en relativt fast og kjent bull tilgjengelig, så har man faktisk ingen kontroll på hvem andre vedkommende er med i mellom, eller hvordan vedkommende forholder seg til fornuftig smittevern i det daglige.   For oss har iallfall alt dette gått rett i dass etter 12.mars, og vi må vel anta at de vi hadde tilgjengelige før den trolig ikke lenger vil være aktuelle når vi engang er i stand til å åpne litt opp igjen....