Jump to content
Annonse

Recommended Posts

Jeg er fortsatt en nybegynner i foto, men utstyr (kamera, linser, stativ, lys osv) er anskaffet og jeg øver (periodevis) på døde objekter, naturbilder osv.

Målet er å lære å ta gode erotiske bilder, aktbilder, seksuelle bilder.  Til det trenger jeg "modeller" å øve på.

Er det noen hotwives i Bergens distriktet som kunne tenke seg nye bilder, feks for bruk her på cuckold.no?  Hva slags type bilder, og hvor, man skal ta blir vi enige om.  

Sammen går vi gjennom de bildene som er egnet for videre etterarbeid og bruk.  Modellen vil få tilgang til alle bildene og kan bruke de som hun vil.  Jeg vil aldri under noen omstendighet publisere (annet enn etter særskilt avtale) eller på annen måte misbruke de, men vil behøve å beholde de mest aktuelle av bildene i en periode etter fotografering for også å øve på digitalt etterarbeid/redigering.  Ferdig bearbeidede bilder vil bli tilsendt modellen, og dernest slettet fra min side. (dette kan vi lage en skriftlig kontrakt på)

Jeg er en erfaren, og jeg håper og tror, en velrenomert person i BDSM og cuckold-miljøet i Bergen, og tror jeg har ord på meg for både å være seriøs, pålitelig og hyggelig. 

Det kan også på sikt være aktuelt feks å ta bilder i situasjoner, enten hotwife med cuck, eller hotwife med bull, dersom det skulle være av interesse.

large.hwch2.jpg.7435da4fbec8ab6309166fa1

Jeg understreker at jeg er nybegynner, jeg kan ikke gi noen garantier for kvaliteten av det endelige resultat.  Men eneste måten å bli bedre er å øve...  SÅ har du en liten eksibisjonist i deg, send meg gjerne noen ord på PM, så tar vi det derfra.

Annonse

Spennende! Og herlig bilde!

Jeg er også en ivrig hobbyfotograf som trenger modeller å bryne meg på med lys, skygge, lukker og blender. Gi lyd dersom noen ønsker å prøve seg foran kamera. Kanskje vi får til noe gøy samarbeid, Brgbd?

mischievous skrev (19 minutter siden):

Spennende! Og herlig bilde!

Jeg er også en ivrig hobbyfotograf som trenger modeller å bryne meg på med lys, skygge, lukker og blender. Gi lyd dersom noen ønsker å prøve seg foran kamera. Kanskje vi får til noe gøy samarbeid, Brgbd?

Det kan absolutt være av interesse fra min side, men der må bli modellen som må sette premissene på om det er en akseptabel løsning 

brgbd skrev (2 timer siden):

Det kan absolutt være av interesse fra min side, men der må bli modellen som må sette premissene på om det er en akseptabel løsning 

Så absolutt. I all beskjedenhet må det være lov å tilføye at vi er to staute karer som er enkle å ha med å gjøre.

• Liker 2
annonse

• Create New...