Jump to content
Annonse

Noen nye utenlandske Captions

Recommended Posts

• 7 years later...
Annonse

Jeg har laget en hel masse cuckold "captions".  Stort sett på engelsk fordi det er liksom "sjangeren".  Jeg har lagt mange av disse ut på et eget galleri på bdsmlr.com (man må registrere seg (gratis) for å få tilgang på bdsmlr.  (ettersom de ikke er på norsk vil jeg ikke fylle cuckold.no med disse)

For de som er interessert; her er linken:https://cuckoldhdwallpapers.bdsmlr.com/archive

det er altså jeg som står bak dette galleriet.  Bildene er lastet ned fra nett og ikke mine egne.  Men de aller fleste captions (tekst) er det jeg som har forfattet og lagt på (men absolutt ikke alle).  Det som imidlertid er felles for alle bildene er at de er laget i standard HD format; 1920x1080, dersom noen skulle ønske å bruke de som wallpapers eller slideshows.... 

bulltull skrev (10 minutter siden):

@brgbd

Kan du legge bildene ut her? Må visst ha profil for å se bildene.

ja man må opprette "profil".  Trenger kun lage et brukernavn og passord, og sånn sett har bdsmlr bedre "sikkerhet" enn her....

jeg tenker jeg ikke kan det.  For det første fordi det tar altfor mye tid.  Dernest fyller det serveren med masse store bilder, som kreerer serverkostnader, og som man bevisst kke har laget en egen kategori for (det er en kategori for NORSKE captions her)

I den grad de norske jeg har laget ikke ligger her, så skal jeg sånn på langs poste de her: https://cuckold.no/forum/23-norske-captions/ (det vil da ikke bare være HD oppløst men også andre formater)

bulltull skrev (På 13.11.2020 den 12.51):

@brgbd

Kan du legge bildene ut her? Må visst ha profil for å se bildene.

Da har jeg tatt oppfordringen og begynt å legge ut en de av de samme captions'ene her: 

• Liker 1